Mijn nieuwe aanwinsten! en Angry Cobalt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

boeflover

Mijn nieuwe aanwinsten! en Angry Cobalt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-10 10:27

Hoi,

Sinds zondag heb ik 2 pony's erbij! Droomde al heel lang van een eigen fokmerrie, maar had deze droom eigenlijk meer voor over enkele jaren. Een maand of 2 terug kwamen deze 2 op mijn pad en ben ik verliefd geworden, na dus 2 maanden twijfelen dus toch maar gedaan! Ben er tot nu toe echt super blij mee!
Angela is een welsh B stermerrie van 7 jaar, het veulen wat erbij loopt, Arthur is geboren op 3 mei (mijn verjaardag :) ), zijn vader is Steehorst Pride.

Zondag hebben we ze opgehaald en hebben we ze eerst even laten wennen aan de andere paarden met een draadje ertussen, na een 1,5 uur hebben we ze samengevoegd en wat toen gebeurde was echt maf.. Mijn andere veulen (welsh A), Cobalt probeerde gelijk de baas te worden over Angela en Arthur! Niks onderdanig gedrag, hup derachteraan met zn oren in zn nek en bijten! Na enkele klappen van Angela nam het gelukkig al wat af, en nu na een paar dagen gaat het ook al veel beter (hoewel het nog geen vriendjes zijn, Cobalt weet zich nog niet normaal te gedragen, kunnen ze gewoon samen in 1 wei staan zonder te veel gevecht).

Deze foto's zijn van afgelopen zondag.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding Na enkele klappen stonden ze zo, ieder aan 1 kant van de wei en Co hield ze scherp in de gaten!
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding Knappe kleur heeft ie gekregen he?

Gisteravond heb ik mijn vriend uitgelegd hoe hij moet lopen op een keuring, mn moeder heeft hier wat foto's van gemaakt. :)
Afbeelding (halster mag de volgende keer wel een gaatje kleiner, maar hij is zo knap <3 )
Afbeelding mams mag er ook zijn
Afbeelding en lekker showen
Afbeelding met vriendlief
Afbeelding
Afbeelding

Wat vinden jullie ervan?

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 10:32

aaah:) het schimmeltje lijkt precies op die van mij:) leuk stel samen zo!

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 10:39

Nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!
Ik vindt het 2 mooie pony's.
Wat een aapje die Cobalt!

annewill

Re: Mijn nieuwe aanwinsten! en Angry Cobalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 12:38

Oe wat een leuke veulies.
Wat een draak dat schimmeltje.
Foto 3 heb ik erg om moeten lachen hij kijkt er nou niet echt bijzonder vriendelijk.

ilsemarina

Re: Mijn nieuwe aanwinsten! en Angry Cobalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 23:02

gefeliciteerd met je nieuwe aan winsten

Tassie1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 23:11

leuk stel hoor veel plezier er mee :D