Sinds zondag heb ik 2 pony's erbij! Droomde al heel lang van een eigen fokmerrie, maar had deze droom eigenlijk meer voor over enkele jaren. Een maand of 2 terug kwamen deze 2 op mijn pad en ben ik verliefd geworden, na dus 2 maanden twijfelen dus toch maar gedaan! Ben er tot nu toe echt super blij mee!
Angela is een welsh B stermerrie van 7 jaar, het veulen wat erbij loopt, Arthur is geboren op 3 mei (mijn verjaardag

Zondag hebben we ze opgehaald en hebben we ze eerst even laten wennen aan de andere paarden met een draadje ertussen, na een 1,5 uur hebben we ze samengevoegd en wat toen gebeurde was echt maf.. Mijn andere veulen (welsh A), Cobalt probeerde gelijk de baas te worden over Angela en Arthur! Niks onderdanig gedrag, hup derachteraan met zn oren in zn nek en bijten! Na enkele klappen van Angela nam het gelukkig al wat af, en nu na een paar dagen gaat het ook al veel beter (hoewel het nog geen vriendjes zijn, Cobalt weet zich nog niet normaal te gedragen, kunnen ze gewoon samen in 1 wei staan zonder te veel gevecht).
Deze foto's zijn van afgelopen zondag.

Gisteravond heb ik mijn vriend uitgelegd hoe hij moet lopen op een keuring, mn moeder heeft hier wat foto's van gemaakt.

Wat vinden jullie ervan?