Nou, ik ben dus Nash. Ik ben vandaag 1 jaar geworden! Ik ben nogsteeds hengst en ik mag zolang hengst blijven, als ik me maar gedraag. En tot nu toe doe ik het vilgens mij wel goed. De vrouw zecht dat ze trots is op me, en daar groei ik namenlijk van

Soms vind de vrouw me wat minder stoer, ik had geen zin om de trailer op te gaan, en ik ben liever van alle gemakken voorzien. Ik heb me dus de trailer op laten dragen!

De vrouw moest hard werk hoor, om mij de trailer op gedragen te krijgen, maar dat is af en toe wel goed voor de vrouw! Lekker aan het werk zetten die handel. (je merkt het miscchien al wel, ik heb redelijk te touwtjes in handen

En aangezien ik liever lui dan moe ben, ben ik ook braaf blijven staan op de trailer. En bij aankomst stond ik nieteens omgekeerd, of met mijn benen ovder de stangen heen oid. Nee, ik heb een lekker dutje gedaan. De vrouw heeft me wakker moeten maken

Heey, kijk een bruintje. Nou die was uiteindelijk ook best wel stoer. Alsthans, dat vond hij. Hij probeerde boven op mij te duiken. Alsof ik er uit zie als een merrie. Ik hem hem gelijk op zijn plaats gezet. Dat was een echte binnekomer! Ta-tatataaaa!

Toen kwam hij ook nog eens achter me aan ook!

Toen was ik het rennen zat... veel te vermoeient, en je manen gaan vreselijk door de war! Dat kan natuurlijk echt niet als stoere matcho hengst...

Heey, deze had ik nog niet gezien... Wie ben jij? (de vrouw zecht dat dat mijn halfbroertje is...)

Hm... blijkbaar zijn die al dikke maatjes, stuurd die bruine me weer weg

Gewoon doen alsof je cool bent, gewoon doen alsof je koel bent!! Blik op oneindig en rennen maar!
Er staan ook hele vreemde beesten bij mij in de wei. Misschien dat ik daar wel vriendje mee kan worden en leider van de kudde kan worden, ze zijn me veel meer namelijk!

Ook dat was niet zo'n goed plan.. Ik bang voor hem, hij bang voor mij... Dat komt later nog wel een keertje, maar de leider worden zal ik

hmmm... dan maar hopen dat ze het niet gezien hebben

lal die dal die la

He, kijk nou, het werkt!

Ik denk wel dat wij vriendjes kunnen worden!

(hier de vrouw even, moet je zien hoe groot nash is in vergelijking met zijn broertje)
Stoere man ben ik he!

En hier mijn broertje, moet je zien hoe erg wij verschillen!

Ik denk wel dat ik het hier naar mijn zin ga hebben. Mijn vrouw zegt dat er nog een paardje bij komt, maar die kan ik vast en zeker ook aan! Ik ga gewoon de zelfde strategie toepassen, werkt altijd

Jullie zullen vast en zeker nog wel vaker van mij zien, en horen. Reken daar maar op! maar dan ITP. Ik hoor nu bij de groote paarden!