Nine is een mini paarden veulentje (BMP en NMPRS), ze is geboren in mijn achtertuin

Alles ging heel erg goed, de bevalling ging perfect, Lola bleek een geboren moeder en Nine deed het volgens het boekje, na een weekje zijn moeder en kind weer verhuisd naar de boerderij waar ze heerlijk hele dagen op de wei staan.
Toen Lola 2 maanden lang drachtig in mijn achtertuin stond had ze als maatje een konijn, een Groot Lotharinger, ze waren echt aan elkaar gehecht en sliepen zelfs samen tegen elkaar aan. Het konijn heeft nu een ander maatje, gewoon een konijn

Toen Lola aan het bevallen was heb ik het konijn appart gezet want je weet maar nooit. De volgende dag mocht het konijn gelijk kennis maken met de kleine Nine. En dat ze klein is is wel te zien aan onderstaande foto

Nine 1 dagje oud

Nine een paar dagen oud

En inmiddels is Nine al 2 maanden oud en wel flink gegroeid, maar ze zal niet echt heel groot worden

Maar ook om haar alvast te laten wennen aan het scheren, aangezien ze vaker geschoren zal worden voor keuringen en shows. Zo gaat dat bij mini paardjes.

Nine wil af en toe wel wat drafpasjes laten zien, maar het liefst gaat ze keihard in galop

Galopje

Vreemde gang

Lief hoofdje