hallo
3dagen geleden kregen we een berichtje van de fokker van mijn paard 'ja uh, hidra was vandaag uitgerekent

dus dan maar extra goed je paard in de gaten houden. stond ze sinds gisteren te kegelen! wij gisteren dus geslapen op stal, birth alarm om,+ camera in de stal (deed het snachts niet

uiteindelijk half 7 vannochtend gaat tie af. helaas half vals alarm want ze had wel weeien. maar het zette niet door

sta ik net rond 8 bij mijn paard, haar kegelende uiers te filmpen moest ze plassen, dus ik stap opzei, Flash was het, der vliezen waren gebroken

echt zomaar van uit het niets, er was niks aan de hand daarvoor ook niks te zien. der vliezen breken en meteen steken er 2 kleine voetjes uit. gelijk dus de birth alarm afgedaan.
ze ging liggen en het was binnen 4 puffen eruit. het ging razend snel! (uiteraard zonder onze hulp, heb het veulen alleen ondersteund met opstaan) na 10 min ging het al staan, en binnen een halfuur was der nageboorte eraf en had het gedronken

Het is een merrie en haar naam is nog niet bekend. het is om 20.10 geboren!
Jep. ik stond te filmpen dt hidra aant kegelen was.. en ze moest plassen, stap dus op zei. en ze plast

het is dus een zeer chique merrie veulen. met 1 klein wit voetje. word overduidelijk een schimmel (zonnebril op

Alles is gefilmd

ze heeft nog geen naam

sorry de foto's waren te groot, dus is tie verkleind

de voorweeien om half 7:

Je uier stond zo op klappen dat het er gewoon uitspoot, het resultaat 60ml verse biest.
gewoon door het flesje er onder te houden

daarna werd het toch wel serieus, we zagen kleine voetjes!

Toen ging je lekker liggen

Kiekeboe!

Rest van de foto's komen morgen. hij upload moeilijk

Berichtje zou leuk zijn!