Het begon allemaal dinsdagavond. Rocksy lekte behoorlijk melk en we zijn op stal blijven slapen.
Rocksy was de hele nacht onrustig, de hele tijd rondjes lopen en schuren. Om half 3 werd ze eindelijk wat rustiger.
Om 3 uur begon Rocks naar haar eigen buik te hinniken en plaste ze kleine beetjes.
Even later ging ze liggen en golfde het vruchtwater er uit. De pootjesblaas was er direct.

Hier is mams al druk bezig mij eruit te persen
En na 330 dagen dracht is op 19 mei om 3.33 uur Fynn geboren, een hengstje met vier zwarte voeten en een kolletje.
Fynn was bij de geboorte 92 cm, een kleintje dus. Hij had wat moeite met staan en kon moeilijk de uier vinden.
Maar ook dat is goedgekomen en de DA heeft hem gezond verklaard en nu, na een paar dagen heeft hij al behoorlijk praatjes.
Nu genoeg gekletst, hier komen de foto's van begin tot nu.

Net uit mams

Eerste kennismaking met mams

Een paar uur oud en al schattig kijken naar de camera (de wollige oren heeft hij van mams geërfd)

Ook mocht ik gelijk naar buiten, dat was best spannend maar mijn moeder paste goed op mij.

Een paar dagen later durf ik al veel meer, dus ook op de camera af lopen is echt niet eng!

Mijn mama wil hier zeggen dat als ik mijn hoofd verder naar beneden doe ik bij de grasjes kan, maar ik kan echt niet lager!

En ik ben best nieuwsgierig maar ik verschuil me nog vaak achter mams

En de laatste foto! Tot de volgende keer!