Deze naam heb ik gekregen omdat deze meneer (Hans) mij net na de geboorte beademd heeft en een hele tijd is bezig geweest. Mijn baasje had de avond voor mijn mama naar de kliniek werd gebracht, afgesproken dat als ik een hengstje zou zijn, ik zijn naam zou krijgen. Als je het omdraait krijg je Senna(H), en dat was de naam van mijn mama. Dus heeft het een dubbele betekenis.
Helaas is mijn mama overleden en heb ik nog geen mama gevonden die mij melk kan geven. Wel heb ik een andere mama gevonden.Zij is van de DA. Ze heeft nog nooit een veulen gehad, maar pikt ze altijd van andere merries in. Ze beschermt me, en zorgt voor mij. Alleen hang ik teveel aan mensen. Daarom geven ze mij nu mijn flesje door een luikje, zodat ik niet door heb dat ik voeding van mensen krijg, en hopenlijk zo tot een ''normaal'' paard kan opgroeien.
Voor het hele verhaal van mijn mama zie hier [IM] Brief aan m'n mooiste meisje. Gestorven na keizersnede.
Mijn baasje heeft uiteraard een andere dierenarts er bij gehaald. Ze wilde nog langs gaan bij de andere DA maar daar heeft ze de moed nog niet voor gehad. Het verdriet is nog te vers. Deze nieuwe DA doet heel erg zijn best, en ook de meneer van het dekstation houd me goed in de gaten. Ze vinden dat ik heel veel op mijn papa lijk. http://www.ppvardesch.com/index_bestanden/Page364.htm
Ik heb zelfs bijna dezelfde aftekeningen, alleen onze voorbenen zijn andersom getekend. M'n flesjes drink ik goed leeg en ik ben goed actief.... Nou genoeg gekletst, hier ben ik dan...
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.