Don Corleone van Stal Vlot
Het is me een verhaal deze dame heeft als het na schatten van wanneer ze uitgerekend was een dracht gehad van 391 dagen.... En ook al zat de DA er iets naast is het nog lang

Ze werd maar ronder en ronder en strakker en werd steeds zenuwachtiger dat het niet goed zou komen... Het was een maiden merrie en had een buik van een volwaardige fokmerrie...

de DA had hier al een maandpas aangevraagd want zag hem onderhand vaker als mijn eigen vriend....

Hij had haar een week of 4 geleden een keer gevoeld en had gezegd dat hij de poten zodanig voelde dat het enkeld de blaas moest doordrukken en het geboren zou worden. (Dit na aanleiding dat ze als een bezetenen door de stal heen liep en de boel afbrak)
Ik heb toen elke nacht gewaakt en ging overdag gewoon weer werken en het brak me wel naar een paar weken....
Toen kwamen we voor het volgende te staan... Er werd niet uitgesloten dat er twee in zaten aangezien de omvang van haar buik en de tijd het het nu al duurde dus weer energie gehad om elke nacht te waken want ja als het er twee waren moet ik er echt bij zijn van het begin tot het einde....
Ondertussen was even in het land een andere merrie bevallen maar Roos stond elke morgen nogsteeds met een dikke buik...
Gisteren kwam de DA om een paar merries te scannen of ze drachtig waren (dat waren ze

Ik had gisteren avonddienst en ging om 10 uur nog even kijken en ze had hars en er liepen mell druppels langs haar uier... Dit was voor mij zo'n geweldig teken, maar ook een dubbel gevoel aangezien ik in mijn achterhoofd had dat het fout zou gaan omdat het zooooo groot was...
Om elkf uur begon ze te steeds te liggen en dat deed ze nooit en rondjes lopen door de stal.... Ik zei net tegen mijn vriend ik heb nu al aardig wat veulen gefokt maar nog nooit gezien dat het vruchtwater brak... Op dat moment gaat madam met de kont richting camera staan en ja hoor een lading vruchtwater wordt voor mijn neus geloosd ik was zooo blij dat het eindelijk ging gebeuren en ben met spoed naar mijn meisie gegaan en heb haar van het begin tot het einde geholpen... Ik kwam en zag de blaas maar zag maar één poot en voelde geen tweede ... toen kreeg ik het warm en dacht nee toch dit mag niet gebeuren... Mijn vriend heeft de DA gebeld want nam liever het zekere voor het onzekere... Maar eer hij der was had mijn meisie het voor elkaar gekregen deze prachtige vent ter wereld te brengen .....
Meneer is rond half twaalf geboren maar was een beetje dom en dronk niet pfff haha wat kunnen ze dan koppig zijn

Nou pffff wat een lang verhaal en vind het super dat je het gelezen heb

Nou hier is hij dan onze Don Corleone
Het begin van de bevalling

Eindelijk hij was eruit

En ja hoor het was eerst wel slim want staan deed hij super snel

Toen ben ik even naar huis gegaan om ze alleen te laten maar keek lekker wel mee

En de volgende morgen mocht hij gelijk met mama mee naar buiten was wel spannend..... En wat een goedzak uitstaling heeft hij

En toen met mama in de bak

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LRUPH8BJ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-R7BGCX4T.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-383L67KV.jpg
Bedankt voor het kijken en wij gaan er weer vandoor hé mama