En prachtig bruin bont (driekleur) hengst veulen met enorm lange benen!
Hij lijkt ontzettend veel op zijn grote (kleine) broer Myron. Precies dezelfde kleur en qua aftekeningen heel veel overeenkomsten.
Alleen is Falcon enorm groot en heel ander gebouwd.
Hij is vanmiddag ( 25 april) om 7 minuten voor 6 in de wei geboren.
Hij dacht vast: 'Wat mijn grote broer kan, dat kan ik ook!'
Heel stiekem, zonder enige voor tekenen(behalve rond half 5 de eerste druppel melk) is Jill om kwart voor 6 gaan liggen en om tien voor 6 kwam in eens de pootjesblaas, zonder dat de vliezen braken. Binnen 4 minuten was hij er al, alleen zijn ene beentje lag een beetje naar achter, net als bij Myron. Jill was alleen helemaal kapot en bleef eten(ook tussen de persweeën door). Omdat het erg koud was hebben we hem naar binnen getild. Daarbij zijn Jill haar vliezen van de nageboorte gescheurd, maar gelukkig kwam die er in stal netjes vanzelf af. Het staan wilde niet echt en na bijna 2 uur stond hij eindelijk met zijn mega stelten. Het drinken ging daarna erg vlot, Jill doet het super!!
Toen we later terug kwamen heeft hij netjes gepoept en Jill is al veel alerter en heel nu heel beschermend naar haar kind.
Nouja, genoeg gepraat. Hier de foto's van dit heerlijke mannetje

Hello world !

Hij heeft heel gaaf 2 stippen in zijn bles, op zijn kont en ook nog een aantal op zijn benen. En ook hij heeft net als Myron een wit staartje met een grote, zwarte punt er aan!

Mijn gekke moeder gaat gewoon gras staan eten

Lastig, die lange benen!

En lekker warm in stal:

Contact tussen moeder en kind

Lekker drinken bij mams (hij zuigt ook steeds op haar knie

Droog: knap koppie, grote oren!

Met de trotse moeder

En de laatste, slaap lekker!!

Morgen buiten foto's en dan hoop ik ook de foto's van zijn geboorte te hebben (die zijn met een mobiel gemaakt).