Vannacht na een probleemloze bevalling heeft Talida het leven geschonken aan een superwijs bruin merrieveulen van Uphill. Net uit het ei:Vanochtend zag ik de zaken al een stuk helderderlastig al die benenMama is helemaal trots
Af en toe slaakt ze nog een gilletje als Flo tussen dr benen duikt maar ze is er echt helemaal wijs mee, verzet geen pas zonder dr kind!
essiesilly schreef:mooi kind en wow wat een huuuge oren! (lancet heeft een generatie overgeslagen )Ik ben persoonlijk gek op paarden met grooote oren. Zetje heeft dat ook
Ja aa heerlijk is dat Mocht ons veulen flaporen hebben, dan wordt de roepnaam dus overduidelijk; FLAPPIE
Wat een heerlijk ding is het. Tallie is vast een hele lieve mama en ik zou ook niet te ver van d'r weglopen, je weet maar nooit! En wat een prachtige naam trouwens, heel leuk!
Super knap veulen! Ik zag foto 3 en het eerste wat daar bij in mij opkwam was: Wow, wat een harige oortjes .
heey belin,gefeliciteerd met je prachtige veulen:D tal ziet er trouwens ook super uit, wordt een zorgzame moeder.veel plezier met ze en geniet ervan
Nog wat harige oortjes iedereen bedankt trouwens voor de complimenten. Uiteraard vind ik dr ook helemaal te gek maar ja ik ben niet objectief haha