en hoe.... weken zijn we al in de ban van... wanneer gaat ze bevallen?? ze was 27 maart uitgerekend.
Ik had alles voorbereid,
- een camera
- een alarm band
- een babyfoon...
Maar Benti heeft toch besloten om het helemaal in haar eentje stiekem te doen

Wat hebben we gelachen!!
Gisterenavond heb ik zelfs nog besloten om de alarmband AF te doen, omdat het er gewoon nog ECHT niet naar uitzag dat ze ging bevallen..
Vanacht zijn we dus ook NIET wezen kijken... tjah.. als je het gewoon niet verwacht blijf je aan de gang he..
Alle avonden daarvoor heeft ze de band wel omgehad en is er ook snachts wel gekeken maar omdat we echt dachten dat het nog niet kwam hebben we dat gisteren nacht niet gedaan... en ja hoor... toen ging vanmorgen mij telefoon!!
Laura, ik ging net de paarden voeren, Benti stond gewoon rustig, ik gaf haar brokken en ze begon meteen te eten en toen opeens ZAG IK ER 2 in dat stal

Het was Benti's eerste veulentje maar ze is dus een SUPERMOEDER, ze heeft het helemaal in der eentje gedaan en heeft ons waarschijnlijk mooi uit staan lachen met al die toeters en bellen

Magoed... hier is ze dan:
BESSELINK'S FIDJI ( tangelo vd. zuuthoeve x Unaniem ) geboren ergens in de nacht van 06-04-10

Nog een beetje in de kreukels!

Met der bezorgde mama!!

Ook de melkbar wist ze prima in haar eentje te vinden

der prachtige koppie

en lekker met dit prachtige weer naar buiten, zo lekker onwennig

en natuurlijk wordt er al een hoop geknuffeld in stal

en KUSJES geven kan ze ook al

Ondanks dat ik het wel jammer vind dat ik niet bij de bevalling was, vind ik het ook wel weer een erg grappig verhaal

Die Benti... ik zei nog zo... ze wacht op MOOI weer, en dat heeft ze dus ook echt gedaan