Tante Tien had vandaag een camera bij zich en dus heb ik haar even gevraagd om wat foto's te maken, zodat ik u kan laten zien hoe groot en vooral KNAP ik tegenwoordig wel niet ben

En tante Tien heeft ook dit topic voor u gemaakt. Ik had het natuurlijk ook zelf kunnen doen, maar mama's laptop is ROZE

Kijk, mama was er ook

Mama vindt mij trouwens soms een vieze poownie

Ik vind ons nieuwe huis echt vet gaaf. Het is hier ZO leuk! Want we hebben ontzettend leuke huisgenoten:

En vooral deze vind ik helemaal da bomb. Hij is mijn nieuwe beste vriend

Hier is ook nog een close up van mijn nieuwe BFF, Knorrie. Hij is bijna net zo knap als ik, vindt u ook niet? Maar ja, hij is wel ROZE

Enne, over voetbal gesproken, dat kan gewoon hier! Hoe hip is dat?
Mama en Pippi wilden ook wel even meedoen. Maar ik heb gewonnen hoor! Het was 37-5. Pffff! Makkie!

Tante Tien wilde trouwens ook nog even met mij op de foto. Maar met al dat speelgoed in de wei heb IK mijn aandacht er niet bij, hoor

Wat ook zo leuk is aan ons nieuwe huis is dat de boer heel vaak snackjes komt brengen. Kijk nou: SLA!

Ik vind de sneeuw trouwens gaaaaaaaf, opa en oma

En wie zou er nou niet blij worden van dit uitzicht? Wat woon ik mooi, he?

Nou, dan denk ik dat ik u nu alles wel heb laten zien. Dan gaan Pip en ik nu even kijken of er nog wat te eten valt

Oh, en ik heb mama een dikke zoen voor u gegeven. Die geeft ze u straks wel even door

Dag opa en oma. Komt u snel een keertje kijken? Dan gaan we ook een potje voetballen en krijgt u een blaadje sla van me. En met een beetje mazzel ligt er dan nog steeds sneeuw, dan kunnen we met ons drietjes sneeuwengeltjes maken

Fijne kerst!