Lotte (Bokker Donja) kwam met het heerlijke topic van Wmc, waarbij ik verliefd werd op " die ene" foto;
1

Mijn stoute schoenen aangetrokken en gewoon eens geinformeerd of deze kleine heer, toen nog zonder naam, te koop was.
En of er al een vraagprijs bekend was (lees: ongeveer 1 dag uit z'n mamsie en toen al de vraag naar je hoofd krijgen).
Nou dit moest thuis even overlegd worden, dan dat zou ik te horen krijgen.
En daar kwam het verlossende pb'tje, hij stond te koop, en voor een bedrag wat ik helaas niet kon neertellen.
Daaaaar ging mijn droom. Ware het niet, dat mijn lieve vriendinnetje Patricia (Patriciavt @ bokt) mij heeft overgehaald om toch eens te gaan kijken. Gewoooon even kijken, mischien was het wel helemaal niets in het echt! En daar ging ik samen met vriendinnetje Sabrina (DenK4Ever @ bokt ). Op naar mijn droompaard die eigenlijk altijd droompaard zou blijven.
Daar aangekomen stond de kleine man * welgeteld 18 dagen jong * lekker in zijn stalletje en was zich van geen kwaad bewust.
Pfoe! Wat is hij gaaf zeg! en wat een ongelovelijk stoer getekend veulen was dit! Daaaaaar gingen mijn kriebels weer! Deze MOEST gewoon van mij worden!

2.

En na een gesprek met Lotte, en een heerlijke dag met Wmc was ik eruit... ik ging mijn eerste paard kopen.
3 dagen later was hij dan ook ECHT van mij! Ik heb een 21 dagen jong veulen gekocht! Mijn droom werd werkelijkheid en mijn droompaard was van mij!

3.

En toen moest hij natuurlijk ook eens gezien worden door mijn lieve AB dinnetjes! Dus zodoende gingen wij met z'n 4en op pad naar mijn 2 maanden oude veulentje..
4.

5.

In de tussentijd nog wat heerlijke foto's ontvangen van Lotte.. en werd ik genoeg op de hoogte gehouden van hoe alles ging met de kleine man.
Alleen kleine mannen worden groot *en dat is maar goed ook

[KS-ITP] Watch My Colour, 4 maandjes oud...
En daar wasn mijn 3e ontmoeting met mijn eigen veulentje.
6.

7.

En daar kwam het dan aan! DE dag dat we willie op gingen halen en hem een beetje dichterbij mijn huisje gingen zetten!
Wmc was inmiddels ruim 5 maanden oud, en dus klaar om op eigen benen te gaan staan!
Vanessa was zo lief om die hele dag voor mij en Willie klaar te staan en hem veilig naar zijn huisje te rijden!
het was een 2 uur durende rit, maar hij heeft zich voorbeeldig gedragen!
[KS-ITP] Watch My Colour, en de grote verhuizing!
8.

Daar stond ie dan, even wat hinniken, maar mamsie was echt weg! samen met nog 3 andere vriendjes er dan maar het beste van maken!
9.

En 7 oktober is Willie 6 maanden geworden, dus ik vond het tijd om hem weer even kort op de kiek te zetten, thnx tot Tries!

Foto's zijn dus van vandaag, lekker buiten spelen met zijn vriendjes daar

10.

Lekkere slungel wordt het!
11.

12.

13.

Het is al een echte springslungel!

14.

15.