Ik moet jullie even wat vertellen hoor! Vanaf vandaag ben ik “op kamers gegaan”. Zomaar ineens zonder vooraankondiging! Erg stom! Hoe dat kwam? Nou kom maar mee dan laat ik het jullie allemaal zien!
1>Stonden we heeerlijk te eten moesten we ineens zomaar mee naar huis! Hadden we eigenlijk nog niet op gerekend het was nog veeeeel te vroeg om naar huis te gaan.

2>Komen jullie doen?

3>Oh ik moet mijn dikke billen laten zien? Kan hoor!

4>En toen moesten we ineens mee naar huis zomaar. Had niet echt veel zin hoor!

5>Wat ze hier nou probeerde te doen? Mijn billen of mijn benen op de foto te zetten.

6>Pomptiedom pomtiedom we gingen lekker wandelen naar huis!

7>Even netjes wachten voor het oversteken. Moet natuurlijk wel goed kijken of ik kan oversteken.

8>En wachten…

Toen stond ik ineens in een groot donkerachtig ding. Volgens mij noemde ze het een trailer. Weet je ik was er niet eens bang van! Ik liep er zomaar in, en toen ging de klep dicht en het luikje ook stond ik daar helemaal alleen in.
9>Zie je helemaal alleen! Goed he?

10> Daarna ging dat trailerding bewegen en dat duurde wel een tijdje maar ik heb mij wel vermaakt hoor! Ik heb stiekem meegekeken! En voor ik het wist stonden we weer stil. Ik miste mijn mama al een beetje hoor!

11>Waar ben ik nu toch weer? Waar is mijn mama? Daar misschien??

12>Oh ga ik daarheen naar binnen?

13>Huh wat is dit? Een stal?

14>Oh ik ben thuis?

15>Tadaaaaaa. Dit is mijn nieuwe kamer! Helaas wel voor maar een nachtje!

En morgen ochtend ga ik mijn nieuwe vriendjes leren kennen! Ik ben dus vanaf vandaag op kamers! Best wel spannend hoor maar mijn baasjes zijn allemaal REUZE trots op mij!

Soooph bedankt voor vandaag!
Mijn vorige topics:
[KS-ITP] Volle maan en moederdag geeft.....
[KS-ITP] Je bent jong en je wilt wat!
[KS-ITP] Mooni naar de grote wei
[KS-ITP] Ik een Paint? Nee hoor een Renpaard!
[KS-ITP] Ik een Renpaard? Nee hoor een Arabier!
[KS-ITP] Wat is een motteballetje?
[KS-ITP] Wat is een motteballetje deel 2? Incognito...
[KS-ITP] Incognito? Nee hoor lekker tutten!!
[KS-ITP] Mooni is dol op de heide!! Jammie!
[KS-ITP] Mooni op de foto door Gera Hoving!
[KS-ITP] En dan in eens ben je een Zebra!