Op bezoek bij Mojo van bokker Nevada

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zicootje

Op bezoek bij Mojo van bokker Nevada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-09 23:18

Afgelopen zaterdag ben ik even op bezoek geweest bij bokker Nevada om Mojo, mama Julie en papa King en natuurlijk de andere paardjes te bewonderen.
Ik heb natuurlijk wat *-:) (alhoewel...mijn zoon van 8 heeft de meeste foto's gemaakt *D hij heeft meer talent als zijn moeder :o ) en die wil ik jullie niet onthouden :D

Mojo samen met mama Julie
Afbeelding
he..wie komt daar mijn wei in ?
Afbeelding
eerst nog even mijn billen showen 8-)
Afbeelding
vriendjes in de wei ernaast..
Afbeelding
kijk es..ik ben hier...
Afbeelding
hmmzz..die veulenhaartjes kriebelen... >;)
Afbeelding
mama julie bekijkt het van afstandje :)
Afbeelding
papa king
Afbeelding
tante stella vindt dat mensenkind wel oké :o
Afbeelding

Ik heb een heerlijk dagje gehad. Nevada, bedankt voor je gastvrijheid!

Nevada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 13:55

Hey Yvonne!
Graag gedaan hoor! Vond het erg gezellig zaterdag en had het idee dat we allebei behoorlijk op 1 lijn lagen qua omgang met paarden, is toch altijd fijn!
Heb het topic ff gelezen en vind het een erg leuk topic geworden, wel jammer dat er tot nu toe eigenlijk nog geen reacties op binnen zijn gekomen, maarja Mojo is natuurlijk niet echt een klein veulentje meer he :P Hij begint nu toch wel al een echte man te worden :9 ha ha!

Verbaas me er iedere keer weer over hoe snel dat allemaal gaat, ergens wel jammer dat ze zo snel groeien, maar aan de andere kant... Voor jou kan het niet beter dan dat ie lekker groot en breed gaat worden en dat ie dat gaat worden staat al vast *D Bekijk die heerlijke ronde gespierde billen maar eens ff :9 !

Hoop dat ie nu toch gauw een keer uit die warme veulenvacht gaat komen, zijn "volwassen" vachtje eronder is toch 10 keer mooier en voor hem ook wat prettiger...
Spreek je snel en succes alvast komende vrijdag!

En aan de mensen die dit topic bekijken: iedereen mag natuurlijk reageren op dit topic, zou leuk zijn als er mensen waren die dit zouden willen doen.
Ik heb mijn paarden niet "in de was" gezet voor de foto's, ze zijn hierop puur natuur, maar daarom niet minder mooi toch?
Mojo is idd niet meer het lieve kleine veulentje als op de foto's waar hij 5 dagen oud was (zie ander topic), maar hij is nu al een hele flinke jongen aan het worden en alweer bijna 4 maanden oud! Wat een bink is ie al he??
Maar geloof me, hij is nog wel steeds net zo lief als toen ie 5 dagen oud was...
Groetjes,
Nevada

Judith_H

Re: Op bezoek bij Mojo van bokker Nevada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 15:53

Nou, dan ben ik de eerste die gaat reageren!
Ik vind hem erg leuk.. wel jammer dat die nog gedeeltelijk in zijn veulenvacht zit, maar hetgeen wat je van zijn volwassen vachtje ziet gaat die er erg mooi uitzien!
Vind hem er erg leuk uitzien hoor:) Vind vooral zijn aftekening op zijn hoofd erg leuk!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 15:56

Wat een stoer veulen!

Zicootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-09 20:09

ja Mojo is zeker stoer en al zo groot :oo echt onwijs...
ik kan niet mee praten over hoe hij was als vijf dagen oud veulen maar als bijna 4 maanden oud stoer manneke is hij wel ontzettend lief :o zo heerlijk willen kroelen met je en zacht naar je hinniken als hij je ziet aankomen, echt helemaal geweldig *D :+:
vond het wel jammer dat ik hem niet op de foto vastgelegd kreeg terwijl hij het op zijn heupen kreeg..wat ging hij snel zeg :j
en inderdaad ..die billen.. :~
ben benieuwd hoe hij er uit ziet als zijn veulenhaar allemaal weg is...

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 23:07

gaaf die 2e foto, net of hij een berenvel over zich heen heeft. Mooi kleurtje zit er onder hoor.
Nu ga ik toch weer twijfelen aan de kleur van mijn eigen veulen hihi.
Wat een mooie ronde stip op zijn koppie!

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 09:34

Zie hem heel regelmatig.. :D En het is zo'n schatje! Als je ze komt borstelen is het haast een gevecht wie het eerste mag, borstel je mams komt binnen een minuut Mojo's snoetje ertussen wringen en ga je dan Mojo borstelen komt mams er heel toevallig ( :o ) even tussen.. Maar dat veulen haar.. Dat ziet er niet echt briljant uit nog maar dat gaat er nu rap af!

Zicootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 21:24

is stiekum beetje jaloers op troi :o

knuffel en borstel Mojo maar heel vaak voor me ;)

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 21:36

hi hi dat kan ik me voorstellen, tis zo'n relaxed wereldveulen!

Ik zal extra lief zijn voor Mojo!

Groeten!

Zicootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 21:54

nog een paar kiekjes..

wat doe je daar nou? B-)

Afbeelding

het is wel beetje een vage foto maar vind die oortjes zo schattig :o
zo attent alsof Mojo aan het "kijken" was want nog geen twee tellen later stond hij zowat met zijn neus in mijn cameraatje :D

Afbeelding

hoezo nieuwsgierig ?! :=