Ook fysiek valt er weer meer te zien. Er is veel beweging in haar buik. Haar uier is flink aan het zwellen. En haar buik als geheel natuurlijk ook!

We beginnen te twijfelen of ze de tijd tot eind juli vol zal maken. Er i een kans dat bij het scannen half augustus afgelopen jaar, de veearts de dracht over het hoofd heeft gezien... mochten er mensen zijn met serieuze ideeën over hoe ver deze dame in haar dracht is, dan hoor ik het graag.
En dan nog een uitdaging: wat zal hier uitkomen? Er zijn al eens wat berekeningen losgelaten op deze combi: [F-AM] Uitslagen Kleurencalculator
Er is kans op bont, appaloosa, pintaloosa (bont én appaloosa). Waarbij appaloosa kan variëren van bijna helemaal wit naar bijna helemaal gekleurd. En die kleur kan zowel zwart, vos als bruin zijn. Wat voor veulen zal het worden?
Mijn voorgevoel zei een panterbont hengstje (net als de vader, driekleur). Maar ik weet het niet... vaak kan ik het feilloos voorspellen wat voor veulen er komt, dit keer vind ik het moeilijk (vooral ook omdat ik heel graag ooit een bijzonder gekleurd mooi merrietje wil houden van Bo).
Stiekem al een beetje over namen aan het denken....