Gisterenmiddag 2 miniscule harsdruppeltjes aan de uier van Muis gezien, gisteravond nog gecheckt, niks... en vanmorgen hinnikte ze voor het eerst niet toen ik door de wei naar de stal liep! en ja hoor wat stond er (al droog!) naast??? een prachtig voskleurig hengstje, en aangezien we aan de Zevenheuvelenweg staan, hebben we de naam bedacht Rocky of the 7 Mountains! (roepnaam Rocky uiteraard) Nageboorte lag (compleet) in het stro, veulen drinkt, piest en pek is er ook al af, veulenprikje is gegeven en na een uurtje ging hij met Muis het kleine weitje in, vannacht nog een nachtje binnen en morgen weer lekker naar buiten, de grote wei in! Kijk en geniet! zo trof ik het aan in de stal! naar het weitje met Tumble erbij! lekker drinken bij mams..(Muis is zoooo lief, laat ons erbij maar is wel beschermend) lief!! het kleinste halstertje wat ik kon vinden...
Jaa daar is onze kleine Rocky! Het is zo'n schatje! Ik ben trots op Muiske dat ze het helemaal zelf gedaan heeft Muis is ook een super-moeder!
Ivonka
Geplaatst: 06-06-09 17:05
Hey hij is geboren!! Wat leuk een hengstje en super leuke naam... Rocky
xjox
Geplaatst: 06-06-09 17:11
Gefeliciteerd Josefien! daar is ie dan; het broertje van Astic! Toch wel bijzonder hoor, krijg ook weer even tranen in mijn ogen..moet meteen aan Astic denken. Geniet er van! het is een prachtig dier met een mooie naam!