Neee, het is onze eigen Bombarie met een nieuwe fotoBom!
Vandaag is hij 4 dagen oud, zijn oogleden zijn inmiddels van roodachtig naar smokeyzwart aan het verkleuren.
Je ziet de vlekken op zijn benen wat beter. Zijn mondvlekjes worden mooi grijs (prachtig!).
Hij komt lekker los, helaas zijn de beentjes nog steeds wat hoekig maar het gevulde achtergewricht is WEG!!
Het was een wondje, we hebben de korsten gevoeld zojuist, een paar zelfs. Hij heeft zich dus bezeerd bij de geboorte wrs maar alles is nu weer oke gelukkig! Zijn tandjes komen door, zie je ook zo leuk op de drinkfoto!
Bombarie doet zijn naam eer aan, dit ventje is een heerlijk boefje!
Over ruim 3 weekjes gaan de moeders met veulens ook naar het land, kan bijna niet wachten!!

Even babbelen met de doggies, mijn Lab wil altijd alle dieren kusjes geven, dus ook het nieuwste veulen. Bariebom vindt het wel interessant en gezellig zo te zien!

Je zou denken dat hij hier later goed mee zal kunnen horen, heb zo mijn twijfels

Jaja, de interesse gaat zich uitbreiden, mijn minimerrie met haar buckskinveulen van een paar weken ouder trekken de volle aandacht.

Die beentjes...

Die rimpels boven de ogen bij het fronsen, helemaal wat mijn meissie (zijn mama) ook heeft, geweldig !

Ik ga gauw weer verder zwijmelen, maar dan in mijn bedje

Hier nog wat andere topics van hem (en zijn mama)
[KS-ITP] een kleintje onderweg
[KS-ITP] Bombarie, op Safari!
[KS-ITP] Geboren Bombarie (paint x quarter)