Djoser is de zoon van Maddox Nuage (v. Pablo vd Bonte Parels) en de Tinkerhengst Djenges (v. McBrynnmore).
Hij is vernoemd, net als de bekende reisgids, naar een Egyptische farao!
Maar weet je wat, ik laat hem zichzelf aan jullie voorstellen!
Ja daar was ik dan vannacht opeens, het ging zo snel dat ik niet doorhad wat er gebeurd was eigenlijk..

Na er even over te hebben geslapen, gedronken en gepoept mocht ik met mijn mamma voor het eerst naar buiten. Mijn halstertje is nog véél te groot. Ik ben ook maar een kleine frummel natuurlijk.

Soms is die melkbar opeens verplaatst lijkt het wel en ben ik nog een beetje in de war.. Maar dat gaat nu steeds beter!

Ik heb ook al meteen besloten dat ik dekhengst wil worden later en daarom ben ik al heel erg aan het oefenen op mijn liefste ding op de hele aarde: flemen!!

Ik meen het hoor!

Mam wat flik jij me nou?

Soms wordt ik wel opeens een beetje moe, en dan val ik gewoon ter plekke in slaap.

Maar als het moet, dan kan ik ook al heel hard rennen hoor!

Zie je hoe schattig ik kan kijken?

En zie je hoe zuur ik kan kijken? Mijn baasje zei iets over erfelijk belast ofzo..

Mijn mamma is ook supertrots op me en die beschermd me de hele tijd. Soms wel een beetje vervelend eigenlijk want ze beschermd me ook tegen overvliegende vogels enzo... pppfff moeders!

Maar nu denken jullie natuurlijk... waarom zien we alleen maar zijn linkerkant?
Nou.. daar heb ik namelijk een verrassing zitten. Dit geeft het al een beetje weg:

Ja kijk maar goed! Ik heb een stukje blauw oog! Gaaf he?!

En lijk ik niet sprékend op mijn oma?
http://i2.photobucket.com/albums/y3/Esm ... uala04.jpg
Dag allemaal!!