Donderdag avond is mijn Shetlandertje bevallen van een prachtig hengstje genaamd Hummer (iedereen noemt hem baby )Foto's van onze kleine boef en mamma: Opstaan kleine! 's Ochtends vroeg Eerste dag naar buiten! Dag 2: Naar buiten Dag 3: Ik kan rennen! Van dat rennen word je moe!Een berichtje zou leuk zijn
Haha, de mamma is altijd een lastige geweest maar nu ze moeder is lijkt ze wel een engeltje Hij lijkt zelf het meest op zijn pappa:
Wat een ruige naam voor zo'n droppie! Gefeliciteerd hoor!Op de vierde foto lijkt hij helemaal klein door die grote gesp op zijn neus
Hahaha, hij kijkt wel enorm op tegen de andere 2 paarden Hij wil denk ik later net zo groot worden @Shauni: Ik heb eigenlijk geen idee hoe groot hij is maar vind het een beste Hummer hahaFoto's van vandaag met mijn andere paard erbij:-1- Wat een grote engerd!-2- Kijk die bangert er ver weg vandaan staan (rechtsboven) -3- Nieuwsgierig!-4- Ik wil ook wat!-5- JoehoeeeFoto's maken van die kleine is verslavend
Bedankt allemaal!Ik wil hem binnenkort laten inschrijven (NSPS) dus ik zoek nog een naam die met een C begint. Mamma moet dan ook worden ingeschreven, weet iemand toevallig wat de beginletter in 2000 was?