1,5 dag ervoor wilde meneer al langs de zijkant eruit;

Ik verwonderde me vanochtend over het feit dat het Birth Alarm vannacht maar 2x afgegaan was, rustige nacht dus.. vannacht nog een paar keer bij m'n merrie gekeken maar niks bijzonders. Ik zat eigenlijk nog op de kegels te wachten...
Lag dus vanochtend om 8 uur nog heerlijk in bed (op m'n vrije dagje) toen m'n moeder ineens riep dat Grainey aan de gang was. Dus wij met z'n allen de trap af gedenderd, en toen het alarm af ging was de pootjesblaad al te zien.
Grainey had heel de nacht in de paddock/stal gestaan en om 8 uur mocht ze met de andere merrie's de wei op, en ze ging in de wei gelijk liggen om te veulenen

Grainey perste helaas niet echt goed door, en ging steeds staan en weer liggen, ze had echt zoiets van 'wat heb ik nou weer aan m'n fiets hangen'

Hij was niet echt op bestelling, het is namelijk een zwarte hengst geworden

Alles ging vervolgens zo'n beetje volgens het boekje; na 20 minuten stond ie, half uur later had ie de melkbar gevonden en even later ook al gepoept.
Grains heeft het wel super gepland hoor, 's morgens vroeg op onze vrije dag in het zonnetje in de wei bevallen!
Genoeg verteld, hier de foto's van Devynn O'Shea
(ik sta wel heel charmant in m'n pyama op de foto zeg

daar issie dan!

hoezo in de kreukels?

de eerste kennismaking...

Hij heeft echt mama's koppie!

en een paar uur later en aardig uit de kreukels