Fagan stond al sinds een week op stal, onder de camera die aan internet hing dus iedereen kon meekijken. En dat was maar goed ook, want de birthalarm was geen succes bij haar. Elke 10 minuten ging hij af, omdat mevrouw probeerde plat te slapen.. Ze was pas uitgereken half mei, dus tegen die tijd zouden we wel verder kijken.
Gisteren met op stal zetten had ze zowaar 1 puntje melk aan haar uier.

Kleine vreugde dus, maar de hele avond gedroeg ze zich als altijd.. wat eten, en veel slapen en met je kont tegen de schotten schuren. Om half 1 dus toch maar naar bed, wetende dat Amerika en Canada een oogje op haar hielden.
Om 6 uur kijk ik nog op de laptop die naast bed stond, en toen was er mijn inziens niets aan de hand. Een half uur later gaat de mobiel af. Ik wist het meteen, er is iets met Fagan. Hallo, ik bel uit Canada en wou je even zeggen dat Fagan net begonnen is.. En inderdaad, op de cam zijn 2 pootjes al te zien.
Snel naar stal toe dus, iets meegeholpen en al snel lag dit plaatje van een veulen er... En dan ook nog een merrie verdorie...Het is voor de verkoop, hield ik mezelf maar vol. Maar dat bekkie, ik smolt ter plekke en heb nu alleen maar een "hebbuh hebbuh" gevoel.

Nou ja, hier nog een paar foto`s van dit kleine wonder, want dat is het elke keer toch weer, dat de naam Devine Isis heeft gekregen.

Jullie begrijpen mijn probleem?
Ze staat nu nog op stal, dus met de link hieronder kun je meekijken hoe ze door de stal dartelt!