Om kwart over 6 vanochtend werd suziejj gebeld. Ze dacht dat het haar wekker was, maar dat was niet zo! Ze nam dus op (heel slaperig), en de eigenaar van het land zei dat het veulen was geboren. Suziejj sprong uit haar bed, direct klaarwakker, en ze belde mij op (ik was kranten aan het lopen). Ik zei dat ik gelijk zou terugbellen als ik de mensen van de kranten gebeld had, om te vragen of ik er even tussenuit mocht. Gelukkig mocht dat, en suziejj schoot in haar kleren en racete op mijn fiets naar onze afgesproken plek. Ik stond er al, en samen raceten we naar de wei. Daar werd ons gezegd dat de eigenaar van het land om 5 uur nog had gekeken, maar er toen niks aan het handje was. Om 6 uur lag er ineens een veulen bij! De nageboorte was er netjes af en compleet. Het veulen had ook al gepoept en gedronken. Het is een hengstje! 's Middags is de dierenarts geweest, en Miracle is helemaal gezond. Jolly (hun weidemaatje, onze andere pony), is alleen erg jaloers dat hij nauwelijks aandacht krijgt van Punette, en kan Miracle flink achterna racen!
Zo troffen we ze gisteren om half 7 's ochtends aan:

Klein knuffeltje!

En zo zag Miracle er 's middags uit:

Racen kan hij ook!

Het weiland ontdekken...

Drinken bij mama vanaf een verkeerde plek

Achterna gezeten worden door Jolly, Punette komt aangerend

Gezellig met z'n allen rennen

Daar word je moe van, van zo'n eerste dag!