Een valkkleurig merrietje, dat luistert naar de naam Ysewyn Lowri.
Hieronder enkele fotootjes van vandaag. 't Beestje is wel nog maar 4 dagen oud, dus nog niet te veel verwachten hé

En nog eentje van de papa ‘Sublime Sponte’
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Proficiat! 

stalmiracle schreef:Maar mag ik je vragen vanwaar je een haflinger met een welsh cob kruist??
En is de hengst goedgekeurd of gaat het meer om de kleur dat je er mee gedekt hebt.
En welke kleur zijn de ouders van de hengst?
YWC schreef:Dank je voor jullie reacties.
Inderdaad Unoo... je hebt gelijk. Ik had er eerlijk gezegd nog niet op gelet (anders had ik die foto niet geplaatst), maar ik kan dat bericht nu niet meer wijzigen.
@steefjevos
Sublime moet inderdaad nog 3 worden. Hij is geboren op 30-05-2006. Hij wordt nochtans niet ge-pusht en loopt gewoon op de wei (winter en zomer), waar hij in zijn stal kan wanneer hij wil. Ook met krachtvoer wordt niet overdreven. Wel goede voordroog naar believen en (in de zomer) gras.
Tijdens de laatste keuring in Putte vond de jury hem 'wat té mager' ?!
) heeft ze op de 5e foto nou het tongetje een stukje naar buiten of heeft ze een roze lip?Steefjevos schreef:Hmm, nou heb ik natuurlijk maar één foto gezien, maar daar ziet hij er niet bepaald mager uit voor een 2-jarige (neem aan dat hij daar 2 jaar was?)
Nog even over het veulen: (ontopic) heeft ze op de 5e foto nou het tongetje een stukje naar buiten of heeft ze een roze lip?
Ben benieuwd hoe ze uitgroeit, leuke stevige combi: een haf en jullie hengst!