Gefeliciteerd!! Wat een hoeveelheid veulens bij jullie zeg , dat is vast een heel gezellige boel daar. Wat een prachtig blesje heeft ze, zo over haar linkeroog heen.
Wat is ze leuk! Wat een mooie grote bles op haar hoofdje zeg!
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 06-04-09 22:23
Wat heeft ze een mega-wit hoofd. Jeetje. Ziet er verder wel schattig uit. Wat voor kleur wordt ze nu? Ze heeft nog en beetje een vaag kleurtje zo. Ach dat trekt wel bij, denk ik. Van harte gefeliciteerd hoor. Ze is wel heel erg schattig hoor.
Wat een lieverdje en met zulke sprekende ogen en leuke bles... Wat voor een kleur gaat ze uiteindelijk hebben? Wordt ze donkerder of stekelharig,...? Ik heb daar niet veel verstand van.
vuurtoren
Geplaatst: 06-04-09 22:42
gaaf zwart met grote witte bles weer mooi afgewerkt van harte gefeliciteerd
Wat een leukerd! Lijkt net of men een blesje wou maken maar iets uitschoot over haar ogen heen, haha. Leuk! Gefeliciteerd en veel plezier ermee.
lizzy_lisa
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-09 00:02
ponyparadijs schreef:
wat een knappe dame!
Wordt deze nou ook zwart?
Dat is nog even afwachten het is nu nog een beetje vaag, vorigjaar heeft ze ook een heel appart kleurtje gegeven dat werd uiiteindelijk toen chocolade palomino. En ook deze dame heeft er erg veel van weg dus we zullen vanzelf gaan zien wat voor kleur ze uiteindelijk krijgt
Laatst bijgewerkt door lizzy_lisa op 07-04-09 00:04, in het totaal 1 keer bewerkt
lizzy_lisa
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-09 00:03
jamejozie schreef:
gefeliciteerd!!!! Groeien jullie al dicht met al die beschuit met muisjes ????
Nee nog lang niet. Kost me alleen maar een paar vullingen
Walsertje
Geplaatst: 07-04-09 06:02
Nogmaals gefeliciteerd Ik ben helemaal weg van haar brede bles