Na een hele vlotte en hele onverwachte geboorte, is vannacht om 00:30 een prachtig merrieveulentje geboren.Alles gaat goed met de kleine meid en ik had niet gedacht dat het me zo zou raken.Wauw, wat een ervaring, je eerste eigen gefokte veulen. Kijk en geniet mee: Net geboren:
Even uitrusten:
Gelukkig mooi weer,dus even een uurtje met mams de wei op
Bedankt voor de complimenten.Het is echt een dametje met een willetje.Brutaal, ondernemend en een ontzettend hoog knuffelgehalte. Niels: Ik ga haar houden en hopenlijk zelf inrijden ooit.Cat ga ik daarintegen verkopen...dus als je nog iemand weet....
Ooh wat een schatje...en een heerlijk koppie.. Apart gevoel he je eerste gefokte veulen...ik stond toen ook met traantjes in mijn ogen... Zo mooi dat kleine grut..kan er echt uren naar kijken...
Heel veel plezier van en met elkaar....
Groetjes Charita
Jeddah
Geplaatst: 30-03-09 12:42
Gefeliciteerd! Prachtig koppie zeg!! Geniet ervan en plaats snel weer foto's
flashyjac
Geplaatst: 30-03-09 13:05
Wat gaaf om te zien wat er uit papa en mama is gekomen! Ik had helemaal geen bay verwacht... papa is toch een sorrel? Echt een verrassing! Wat zal je blij zijn met dit meisje, ze is echt heel mooi!!
Backup
Geplaatst: 30-03-09 14:56
Wat een prachtige jonge dame die gaat wel opgroeien tot een echte spetter !!!!
Bedankt allemaal. Vandaag haar naam verzonnen: Starring Miss Charm. Als roepnaam Missie, omdat ik haar geboorte gemist heb.Ik weet eigenlijk niet of ze bay is.Ze heeft hele lichte randjes om haar ogen,snuitje,lichte staartaanzet,buik etc. Het kon misschien nog wel eens een buckskin worden. Eigenaar van de hengst meende ook dat het nog wel kon veranderen.Maar met een bay ben ik ook al heel blij,zeker met deze perfecte aftekeningen!!