Om 1uur 's nachts werd ik gebeld (had ik afgesproken), Jets werd nu wel erg onrustig, dus ik moest maar die kant opkomen! Ik in de auto gesprongen, 7minuten over 1 was ik op stal (Oeps.. Iets te hard gereden
)Samen met de eigenaar hebben we in de kantine gezeten, om af en toe naar stal te lopen om te kijken hoever Jets was.. Rond kwart voor 2 was het zover, de voorbeentjes kwamen eraan!
Dit was de eerste keer dat ik bij een geboorte was, zooooooo vertederend! Op dat moment gewoon vergeten foto's te maken!
Vandaag pas weer tijd gehad om naar stal te gaan, dus vandaag pas foto's van de kleine dame gemaakt!
Helaas was het niet bepaald buitenspeelweer, dus heb ik de foto's op stal moeten maken..
Hier komen de foto's van ons mooie merrieveulentje Dieuwertje!

Tsja, recht op je benen blijven staan is af en toe wel moeilijk

Ik dacht dat friezen helemaal zwart hoorde te zijn.. Deze is grijs met bruine oortjes

Melk drinken bij mama? Ik ben al een grote meid!! Ik kan al best water drinken uit de waterbak!!!

Lekker rondsjouwen door de stal heen

Hallo!

Lekker rondrennen in de stal

Om daarna lekker uit te rusten! Kijk dat lekkere luxe koppie nou

En trotse mama Jetske let goed op haar mooie dochter!!

En toen was mevrouw echt in slaap gevallen.. Tot ik mn camera aanzette en er een geluidje uitkwam..

En toen ging ik mama Jetske poetsen.. En Dieuwertje mocht kennis maken met de wasplaats!

En de laatste!
Ik weet het, de stal moet nodig uitgemest worden.. Maarja, als de paardjes de hele dag binnen staan door t slechte weer is het lastig om hem de hele tijd schoon te houden!
Wat vinden jullie van deze mooie dame?
Groetjes Imke
!
Wel allemaal pikzwart