Dag 1: Mieke is supertrots op haar pasgeboren dochter!23 juni1 juli15 augustus: de kleurenwissel begint 10 september20 september8 november29 november27 december
Gaaf zeg!Ben benieuwd hoe hij/zij is als die weer een jaar verder is.. Ook ik vind de moeder ergg mooi.. Ik hou wel van dat zwaardere!
Leuk zeg dat zo te zien! Om de een of andere reden was bij mij het kwartje niet gevallen dat ze moeder en dochter zijn! Stom he?
Wat een super leuke paarden heb jij zeg!Vind Meike echt een prachtige Fjord, super mooi die lange manen.Ben benieuwd hoe Falke uitgroeit
zo he die veranderd! wat een leuk beestjeNormaal gesproken hou ik overigens niet van fjordne met lange manen, maar deze heeft prachtige manen!
Wat een mooi paardje!Leuk kleurtje heeft ie!Ik ben ook wel benieuwd wat voor kleur ie nog krijgt.Mieke mag er trouwens ook wel wezen zeg!
Bedankt allemaal voor de leuke reacties. Ben zelf ook heel erg benieuwd hoe Falke er gaat uitzien als ze helemaal volgroeid is.
Ik hou jullie zeker op de hoogte met foto's.Zaterdag worden ze trouwens gescheiden. Mieke gaat naar een nieuwe pensionstalling. Falke mag dan nog een weekje in haar vertrouwde groepje blijven maar dan gaat ze naar de opfok.