Nisha en Milani opgehaald!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tsikala

Nisha en Milani opgehaald!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-08 20:38

Vandaag was het dan zover, ik zou Milani en Nisha ophalen bij Aniek (Faniek) in Steenwijkerwold. Ongeveer een uurtje vanaf Deventer, dus dat viel gelukkig mee. Tweepaardstrailer van stal meegenomen en de Volkswagen Passat van vrienden, op naar Drenthe. Daar vlot aangekomen, stonden Nisha, Milani en de beide moeders, nieuwsgierig vanuit de bak toe te kijken. We hebben de auto in de bak gezet en dat werd gelijk opgemerkt, ineens allemaal paarden om ons heen :lol: Toen toch maar even op stal gezet (auto van iemand anders Clown ) en binnen wat gedronken met Aniek en haar vader. Toen de papieren in orde gemaakt en op naar de paarden. Allemaal aan het halster, moeders naast de klep en kijken welke het stoerste was en er het snelst op zou lopen. Aniek had Nisha verwacht, omdat dit net een wat bijderhanter veulen is en vaak met het neusje vooraan staat. Maar wonder boven wonder, was dit Milani die het eerste de trailer betrad. Na wat kleine strubbelingen (Nisha die wel erg graag de trailer weer uit wilde) zijn we weggereden. Alles ging goed, de veulens af en toe horen hinniken maar ze stonden verder mooi rustig. Aangekomen, uitgeladen (ging allemaal super) en naar de wei toegelopen. Daar kwamen alle paarden al aanstormen (Mirna, Ameriko en Weidelief) en maar gelijk de veulens erbij gezet. Die gingen natuurlijk rennen (mama, mama, waar ben je!!!!??), maar na verloop van tijd werd dit wel beter (best sneu hoor), gelukkig gingen onze paarden er niet achteraan jagen. We zijn een uurtje wezen observeren, maar het ging al beter. Vriendin van me, die erbij woont ging nog een paar x die avond kijken of alles goed was. Toen zijn we maar weer weggegaan en hebben we het stel met rust gelaten.

Ik heb voor jullie ook een paar foto's gemaakt, niet heel best van kwaliteit, maar het geeft een indruk Lachen

'Waar zijn wij nou weer terecht gekomen?? Waar is mama? Kom we kijken alletwee een kant op, misschien kunnen we ze in de verte zien staan...'

Afbeelding

'Ben jij mijn mama??'

Afbeelding

'Whaaaaa hellupp, nee dit is mijn mama niet!!!!"

Afbeelding

'Ik ren snel weg, ik vind het hier niet leuk.'

Afbeelding

'Nishaaaa wacht, ik ga met je mee!!'

Afbeelding

'Ah, herkenning een mens!'

Afbeelding

Afbeelding

'Weet jij waar mama is??'

Afbeelding

Afbeelding

'Pff ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga even bijeten hoor, honger!!'

Afbeelding

'Groot gelijk, ik verga van de honger'.

Afbeelding

En wie staat daar in de verte??

She is soo lovely Lovers

Afbeelding

Mirna!!! Let niet op der staart, wel mooi vol, maar nodig aan een wasbeurt toe Bloos!ps:

Afbeelding

Nieuwsgierig...

Afbeelding

'Even me haar goed doen hoor' Koe Vork

Afbeelding

'Zo goed??' Knappie!!

Afbeelding

Dit waren de foto's. Met Mirna gaat het een stuk beter! Ze had namelijk last van een hoefzweer. Verhaal is wel ergens op het forum te vinden. Vandaar dat haar hoef ook in verband zit. Ze is bijna niet meer kreupel en gaat elke dag met sprongen vooruit, gelukkig maar Knipoog Vond zo zielig voor der, het is zo'n lieverd.

Aniek, bedankt voor alle goede zorgen voor Nisha en Milani, ik ben erg blij met deze mooie dames en ik hoop dat het net zo goed gaat met Nikita en Misty als met hun dochters, dan komt het helemaal goed Knipoog We houden mekaar op de hoogte!

xxx Melina

Laurentii

Re: Nisha en Milani opgehaald!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 12:44

leuke hafjes

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 13:23

Heey wat leuk, Nisha en Milani bij een bokker! Hou je ons op de hoogte?! Wat zul jij trots zijn op dit stel. Knipoog

joycev

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 17:17

haha leuk commentaar Tong uitsteken het is me der 1 nisha je bent er zo een hele dag druk mee als ze der zin niet krijgt haha maar het is ons gelukt vandaag Knipoog

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-08 20:06

Haha nou he?? Wat een donder die Nisha. Ze weet het wel te versieren allemaal. Dat wordt nog wat in de toekomst, hahaha. Agossie ze zullen mammie wel missen, de twee schatten.

Was best gezellie vandaag he, de wei maken Knipoog

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 20:35

Ik hou het allemaal niet meer bij bij jou Haha! , heb je de andere veulens verkocht?

Wel een grandioze aanwinst trouwens, goede veulens! Zullen vast zo gewend zijn aan alles Lachen .

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 12:24

Mooi commentaar en leuke foto's; Vind ze allebei leuk, kan nog steeds niet kiezen.

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 18:55

Hey wat een schatten zeg Haha! , prachtig stel!
Zijn ze nu al wat rustiger met de 2e?

isolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 07:48

he meis,

haha geweldig commentaar! vooral die foto "help jij bent mijn mama niet" ROFL

Prachtige veulens zijn t! Tong uitsteken Kom ze binnenkort graag eens bekijken!

Groetjes Isolde

joycev

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 12:39

haha jaa het was me wat de wei maken.. Nisha die hield ons lkkr bezig Knipoog maar het is ons gelukt!!

levitrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 16:34

Wat lieef! Foto 3 Nagelbijten / Gniffelen Hij schrok echt of niet Huilen van het lachen

Adhira

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 16:44

Leuk stel is het Pling

groetjes Debby

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 11:36

gelukkig dat alles goed gegaan is Lachen
leuke foto's en commentaar erbij hihi

Liejn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 12:37

wat een 2 prachtige dames heb je daar!
Die zullen vast en zeker mooi gaan uitgroeien!