) en binnen wat gedronken met Aniek en haar vader. Toen de papieren in orde gemaakt en op naar de paarden. Allemaal aan het halster, moeders naast de klep en kijken welke het stoerste was en er het snelst op zou lopen. Aniek had Nisha verwacht, omdat dit net een wat bijderhanter veulen is en vaak met het neusje vooraan staat. Maar wonder boven wonder, was dit Milani die het eerste de trailer betrad. Na wat kleine strubbelingen (Nisha die wel erg graag de trailer weer uit wilde) zijn we weggereden. Alles ging goed, de veulens af en toe horen hinniken maar ze stonden verder mooi rustig. Aangekomen, uitgeladen (ging allemaal super) en naar de wei toegelopen. Daar kwamen alle paarden al aanstormen (Mirna, Ameriko en Weidelief) en maar gelijk de veulens erbij gezet. Die gingen natuurlijk rennen (mama, mama, waar ben je!!!!??), maar na verloop van tijd werd dit wel beter (best sneu hoor), gelukkig gingen onze paarden er niet achteraan jagen. We zijn een uurtje wezen observeren, maar het ging al beter. Vriendin van me, die erbij woont ging nog een paar x die avond kijken of alles goed was. Toen zijn we maar weer weggegaan en hebben we het stel met rust gelaten.Ik heb voor jullie ook een paar foto's gemaakt, niet heel best van kwaliteit, maar het geeft een indruk
'Waar zijn wij nou weer terecht gekomen?? Waar is mama? Kom we kijken alletwee een kant op, misschien kunnen we ze in de verte zien staan...'
'Ben jij mijn mama??'
'Whaaaaa hellupp, nee dit is mijn mama niet!!!!"
'Ik ren snel weg, ik vind het hier niet leuk.'
'Nishaaaa wacht, ik ga met je mee!!'
'Ah, herkenning een mens!'
'Weet jij waar mama is??'
'Pff ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga even bijeten hoor, honger!!'
'Groot gelijk, ik verga van de honger'.
En wie staat daar in de verte??
She is soo lovely
Mirna!!! Let niet op der staart, wel mooi vol, maar nodig aan een wasbeurt toe
ps: Nieuwsgierig...
'Even me haar goed doen hoor'
'Zo goed??' Knappie!!
Dit waren de foto's. Met Mirna gaat het een stuk beter! Ze had namelijk last van een hoefzweer. Verhaal is wel ergens op het forum te vinden. Vandaar dat haar hoef ook in verband zit. Ze is bijna niet meer kreupel en gaat elke dag met sprongen vooruit, gelukkig maar
Vond zo zielig voor der, het is zo'n lieverd.Aniek, bedankt voor alle goede zorgen voor Nisha en Milani, ik ben erg blij met deze mooie dames en ik hoop dat het net zo goed gaat met Nikita en Misty als met hun dochters, dan komt het helemaal goed
We houden mekaar op de hoogte!xxx Melina
het is me der 1 nisha je bent er zo een hele dag druk mee als ze der zin niet krijgt haha maar het is ons gelukt vandaag
, heb je de andere veulens verkocht?
Hij schrok echt of niet