Vanavond stond ze lekker op stal, mn stal was al gedaan, dus dat scheelde mij weer Wie van mn stalgenoten heeft dat gedaan? Graw?
Ze was wel wat onrustig en drammerig, maar dat is ze sowieso de laatste tijd. Ribbetjes zijn al mooi verdwenen, dus voer krijgt ze genoeg! Uier was wel iets voller dan gisteren, maar naar mening niet vol genoeg, ik zal morgen even een foto plaatsen. Want ik ben mn kabeltje voor de computer kwijt Silly me!
Haha top Vera, ik wil het ook graag zelf vertellen, om de spanning er voor de bokkers in te houden haha! Ik ga vanavond weer even heen, maar ik zal eerst es even gaan werken
Haha, tja, ik heb nog niks.. Morgen ben ik weer heel de dag op stal, ik moet nu werken.. Beetje balen, maar volgens een vriendin van mij stond ze er weer rustig bij. Niks veranderd dus..
Het probleem is gewoon dat we de dekdatum niet weten, want anders konden we aan de hand daarvan een schatting maken. Maar dat wil nu dus nog niet..
Ik ga zo echt echt echt die uier foto uploaden..
Liesbeth1994
Geplaatst: 12-10-12 20:34
_sharonnn schreef:
Ja, blaren niet normaal, dus maar pleisters erop.. Ik hoop dat ik ze snel kan gebruiken Niet op Wannabe natuurlijk, maar op een ander paard haha.
Ik voel de pijntjes alweer helemaal terug komen.haha succes ermee!