Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
e_horse schreef:Ben ik de enige die het raar vindt dat een veulen van 10 maanden op stal staat?
Kan ze nergens lekker in de wei spelen met andere paarden? Lijkt me toch beter voor haar..
Arabesk schreef:van 10 tot 5 buiten, is nog altijd 17 uur per etmaal in een box waarbij sociaal contact met soortgenoten niet mogelijk is en bewegingsvrijheid beperkt is.
Daar mag je zelf een conclusie uit trekken en bepalen wat het beste is voor je paard.
Muzefee schreef:Ik weet niet of jij weet wat OORDEEL betekend, precies het zelfde als een mening geven.
Dreeke schreef:Je hoeft je niet te verdedigen hoor Muzefee, mensen vanaf de zijlijn kunnen altijd makkelijk kritiek geven, over hoe het wel moet of beter kan, maar soms beschik je gewoon niet over die faciliteiten.
Mijn veulen staat niet eens op de wei, die komt niet verder als de bak in de winter omdat er bij ons in de regio gewoon geen enkel paard op de wei komt (kleigrond), voor de nachten gaan de veulens hier op stal, dus dan zou ik het ook niet goed doen?
Ach kom op zeg!! Hij kan zich in de bak ook lekker uitleven hoor elke dag. Heaven staat er prima bij zo. En zoals je zegt, zolang je veulen maar gelukkig is