Dank jullie voor je lieve reactie's... de dames zijn net buiten even opstap geweest en.... daar zijn foto's van... Ik ga even voeren en dan komen er een paar droogfoto's. Ik verbaas me echt over het onderstel van Brooklynn... Wat een zware stappers... maar dat mogen jullie zo zelf beoordelen... Over een uurtje ongeveer.... DA kom ook nog even om de hoek kijken vanmiddag, hij rijd toch langs maar alles gaat super!!
Wit is IN dit jaar, hihi!! Maar helaas geen zwart staartje, wel twee mooie zwarte kijkers... daar ben ik ook superblij mee!!
laura22
Geplaatst: 17-04-09 13:17
Gefeliciteerd wat een schatje
BaiNar
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-09 13:35
Brooklynn haar eerste stapje uit de box
Waar kijken we naar mam??
En ik kan ook al haaard....
Even Poseren... Ik ben best fotogeniek, dat heb ik van papa zegt mama...
Wow ja wat een paar mooie langebenen Is echt een plaatje. Wat ik ook erg leuk vind is trotse opa op de achtergrond samen met het vrouwtje Doe hem maar de hartelijke groetjes
Ik had zelf in gedachten dat het de 17-de geboren zou worden maar ze kon het niet meer houden, haha!! Ben ook zo trots... Net beschuit en muisjes gehaald!! Ik ga met de dames naar de keuring in Wijchen inderdaad!! Dat is geloof iets van 2 augustus ofzo... Wilde eerst naar BoZ maar toen zag ik dat er in Wijchen ook een keuring was en dat is 40 ipv 125 km. Dus doen we dat wel... Da's dan ook weer spannend he!!
Er was ook nog de vraag of ze blijft.... Jaaa.... deze mooie dame blijft fijn bij ons wonen!!