Heee! wat een leuk veulen Monnie heeft altijd wel een leuke kindjes! Fortune Cookie.. echt een leuke naam!!
Kus Kim
Steefjevos
Geplaatst: 14-04-10 18:54
Wat een monster inderdaad het levert wel gave foto's op! Deze is echt geweldig http://img406.imageshack.us/img406/1489 ... 55d8pf.jpg , dat serieuze hoofd van Cookie en Mon zo van "moet dit, ik beweeg wel gewoon mijn hoofd opzij" Benieuwd hoe haar kleur zich zal ontwikkelen
@ Steefjevos klopt helemaal de merrie heb echt van joh moet dit allemaal zo, maar aan de andere kant doet ze ook vrolijk weer mee.
Ben zelf ook benieuwd naar de kleur, als ik over de vacht ga maar dan tegen de richting in zie ik donker kleur. Maar we wachten maar af. Al zou ze zou blijven en blijft ze nog steeds erg leuk. En ja die kop he
Caresse07
Geplaatst: 14-04-10 22:06
Lekkere foto's weer van moeder en dochter Heidie 3 weken oud al weer, wat gaat dat toch hard zeg
Ze wordt al lekker brutaal zo te zien en ze wordt gewoon steeds mooier
Ik kom steeds weer in jou topic terecht om te kijken of je nieuwe foto;s hebt geplaatst en dat heb je deze keer. Ze blijft echt een geweldig dier! Hoop dat we voorlopig nog veel foto's van haar zullen zien.