Ik ben Wayran, zoals jullie kunnen zien ben ik een haflingerveulen en een echte kerel van nu alweer 3 maandjes oud..."de tijd vliegt... zonder dat ik het door heb,heb ik al bijna een zadeltje op mijn rug liggen" hihi natuurlijk niet ik maak maar een grapje. Mijn mams zegt dat ik eerst nog mag gaan genieten van mijn welverdiende veulentijd. Mijn papa is Wallenstein en mijn mama is Bianca van de heidebloem een geweldige combi zoals jullie kunnen zien aan mij "ahumm" moet toch een beetje stoer doen/opscheppen daar ben ik natuurlijk een kerel voor.

eerst nog eventjes ik met mijn mama...de allereerste dag

Nou.. nu laat ik jullie foto`s zien van hoe ik er nu uit zie...
op deze foto zien jullie dat ik al best een nekje krijg

dan nog even snel een plukje gras pikken

om daarna na die rare wezens te lopen...hoe noemen ze die ook alweer mama?? hoe ja mensen hihi

en dan sta ik in een mum van tijd heel kort bij die "rare mensen"... zo goed mama??

en dan moet ik natuurlijk even goed snuffelen, wie dat mens is met dat akelijk ding in der hand

om dan vervolgens ook maar aan de rest te gaan snuffelen

en toen ging ik richting dat mens haar schoenen... zie je dat vingertje?? dat wil zeggen dat ik moet oppassen. De vorige keer was ik namelijk ondeugend, toen trok ik aan die rare slierten (lees: veters) en rende ik heel hard weg hihi... Maar dat ik nu helemaal niet van plan... ik vond dat het namelijk weer tijd om een hapje te eten...

ik heb ook nog even staan neuzen met dat rare mens... kijk maar.. lief ben ik toch he

En toen hield ik het maar weer voor gezien... mijn mama zegt dat ik nog vaak genoeg met deze mensen in aanmerking zal komen. Vind ik niet erg hoor want volgens mij zijn ze wel lief

Om daarna mijn "pleegpapa" te gaan plagen

kijk dit is mijn knappe pleegpapa...

Oh ja... was ik het bijna vergeten te vertellen... ik krijg er ook nog een vriendje bij in augustus, zodat we samen kunnen spelen.... Stef van de edelweiss heet hij en zijn papa is stakkato hij staat nu nog op stal waar mijn papa ook van is.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden dat ik mijn ervaringen wil delen... doeiiiiiiii

Oh ja... In augustus ga ik naar de keuring in Arcen ik hoop dat ze me mooi vinden...