wat zijn we daar vanuit ons raam? een slapende merrie? heel slaperig goedemorgen! wat zeg je (ze had zand aan haar snoet) lekker bolletje en de laatste
effe aangepast titel is al veranderd Wel vind ik dat ze wat ronder mag uitzien, niet kwa dracht maar wat meer ruwvoer kan geen schade. Verder ziet ze er goed uit hoor.
Allhoewel ik moet toegeven dat een van mn merries ook altijd wat afvalt aan het einde van dr dracht
ze is inderdaad niet super dik, maar omdat ze een enorme hangbuik heeft lijkt het ook wel erger, haar heupbotten lijken er nu meer uit te komen. ze krijgt onbeperkt hooi, net als de rest, maar ze zit op een gegeven moment vol (door de dracht) ook krijgt ze over een dag verdeeld 3 kilo brok (verschillende soorten) en nog lucerne.
lekker slaapkopje hoor ze ziet er goed uit ja mag iets voller maar er hangt ook een veulentje in en dan wil het ook wel vertekenen net zoals je al zei. Ze is in iedergeval niet te mager hoor. En je kan ze toch niet meer te eten geven als ze zelf op kunnen en ook een paard kan vol zitten. Haha dat klinkt heel raar mijn pony's en paard blijven eten als het aan hun ligt ze doen als of ze te weinig krijgen maar ik vind dat ze genoeg krijgen als ze dunner worden dan krijgen ze weer meer.