En daarom opnieuw een avontuur van ons......
Ik ben het al bijna gewend aan het gras en aan ons grote weiland voor mij is er genoeg ruimte.
Ik laat mijn baasje altijd een kwartier tot een half uur achter me aan rennen

Eerst vond ik het maar niets.

Voor de rest ben ik super lief als ze me pakken, en loop ik al netjes met mama mee. Ik vind het dan leuk om met mijn oren te spelen en schut ook constant met mijn hoofd.
Als mama moet werken, sta ik lekker binnen op stal, eerst vond ik dat wel spannend maar nu weet ik dat mama weer terug komt. Ik bespring haar dan altijd vrolijk. En mama is ook altijd blij om mij dan weer te zien.

Geniet van de leuke, lieve foto's van deze kleine meid !
03 juni 2008
1.

Kiekeboe

2.

Ik heb de luxe, dat ik 2 mama's heb. eigenlijk ben ik al best verwend

3.

Zo kijk ik ongeveer als ik me niet laat vangen. en dat terwijl achteraf alleen maar bleek dat mijn halster losser moest

04 juni 2008
4.

Saampjes

5.

6.

Kijk nou mama....!!!

7.

Zijn we niet een leuk drietal zo..

8.

Pretty Woman

9.

Hallo?
Naast 2 mama's heb ik ook twee baasjes...
10.

Mam luister nou....

11.

Even om mee heen kijken, nee niemand gezien ik geloof dat ik wel goed lig in dit hoge gras..
12.

Poeh poeh, ik ben wel erg moe:O
13.

ik ga eens lekker dromen na al dat gefriemel aan me..

14.

Ik wil Neblima en Gea bedanken dat ze af en toe samen wat tijd in leveren zodat ik wat aandacht krijg..

15 14.

Bedankt voor het kijken naar onze spannende avontuur! Een reactie zou heel leuk zijn!
Het copyright staat er niet voor niks op, dus mogen ook niet voor andere dingen gebruikt worden.
Mijn eerste foto's kun je in het onderstaande topic vinden

1. [KS-ITP] Ze was het wachten waard....! 351 dgn Speedy Cat x Joint Ven[/quote]
2. [KS-ITP] Belisima voor het eerst op de weide!