Hallo allemaal
Heb weer eventjes tijd vrij gemaakt om jullie te laten zien wat ik de afgelopen week allemaal gedaan heb

Officieel ben ik nu 10daagjes oud maar de foto's zijn van dat ik 6daagjes oud was.
Mijn stiefmoeder zegt dat ik al bezig ben om uit de kreukels te komen.. weet niet wat ze daarmee bedoeld maar mijn benen zitten soms nog wel in de knoop hoor
Heerlijk tukjes doen in de wei gaat me nu trouwens heel goed af..
In het begin wilde ik niet zo graag in het gras liggen want het kriebelt een beetje aan mijn billen..

Ik zie mijn mammam altijd van deze groene dingetje eten.. als ik mijn best doe kom ik er net bij..

Vind alleen dat ze ook paardenflos uit moeten vinden want het blijft altijd tussen mijn tandjes plakken (en dan heb ik er pas 4!)

Mijn pleegmam zegt altijd dat ik zo'n lief en mooi hoofdje heb..

Dus dan trakteer ik haar altijd op mijn gekke smoeltjes arsenaal..

Deze is leuk he..

En mijn best gelukte immitatie van een lama tot nu toe *o/*

Mijn echte mammam mag natuurlijk niet ontbreken in mijn dag..
Ik doe alles samen met mijn mammam..
Samen op de uitkijk staan ..

Knuffelen en kusjes geven aan mijn mammam

En natuurlijk samen die tandenplakkende gekke groene dingetjes eten..

Mijn mam en ik staan nu samen met tante Saela en Jupiter in de wei..
Ik mag van mijn mam nog niet kijken bij Jupiter.. dan loopt ze snel achter me aan..
Toch lukt het me om soms even snel een kijkje te nemen..

Jupiter is trouwens anders dan ik.. als hij samen met zijn mammam gaat rennen doen zijn benen raar joh! Ik heb het nog geprobeerd maar het is me niet gelukt om na te doen..
Mijn pleegmam zegt dat Jupiter een IJslander is en dat die 2 extra gangen hebben..
Mmm het zal wel.. ik ben er nog niet uit..
http://i50.tinypic.com/w04xo6.jpg
Mijn benen doen het overigens ook goed!
Samen met mijn mammam crossen door de wei is cool joh!!
Al gaat ze soms nog wel erg hard hoor

Woehoeeeeeeeee

Nou.. snel weer een tukje doen, wordt ik groot van!
Tot de volgende keer
Wat een dotje!

zo gaat het op mijn werk ook.
, dus we hebben goede hoop dat ze een dezer dagen toch echt dichter bij elkaar gaan komen.