Omdat het woensdag zo warm was zijn we lekker met moeder en zoon naar het strand geweest om een frisse duik te nemen! Ons ventje heeft zich enorm vermaakt, zie de foto's.
en deze wil ik ook nog delen, ons ventje had een stukje plastic gevonden en heeft zich daar heerlijk mee vermaakt!
Wat een heerlijke foto's zeg, en die derde, alsof ie nog niet weet wat ie met z'n benen aanmoet
Je kan zien dat ie genoten heeft.
haan
Geplaatst: 21-08-09 13:58
Wat gaaf en wat heeft ie een lol Dat je het durft om hem los op het strand te laten
Nic001
Geplaatst: 21-08-09 14:00
Wow! Das een gaaf gezicht! Een ding is zeker, watervrees heeft ie niet! Hij geniet er vollop van!
Veulen zal niet snel bij zn moeder vandaan gaan en op de foto's is te zien dat moeders gewoon vastgehouden wordt..dus dat komt altijd wel goed! Helemaal leuk! Mag ik vragen welk strand dit is?
Prachtige foto's zo op het strand, heerlijk dat je met merrie en veulen daar zo naar toe kunt, die twee lijken zich daar zeer zeker te vermaken. Wat een sjiek veulen met een idem moeder!
sunny_90
Geplaatst: 21-08-09 18:15
Wat een prachtige foto's zeg! Hartstikke leuk gezicht, om hem zo lekker te zien spetteren door het water! Gaaf hoor!
Zo, dit heb ik nog niet eerder gezien ( moeder met veulen op strand), maar wat is het leuk! Wat een onwijs gave foto's zijn het geworden zeg! In een woord FANTASTISCH
Bachus
Geplaatst: 21-08-09 20:52
Erg leuk om te zien. Ik reed mijn verzorg fries ( ruin) onder het zadel ,de eigenaar met de merrie voor het karretje veulen (hengstje) en toekomstig weidemaatje, die even oud was, liepen los mee op het strand! Het kwam wel eens voor dat er een paar beentjes langs je armen of over de kont kwamen om te stoeien.... Toen ze wat ouder werden gingen ze wandelaars pesten dat was minder leuk!!
whitneyvdw
Geplaatst: 21-08-09 20:53
wat een prachtige foto,s.en wat een verschrikkelijk mooi veulen.wat een bewegingen,echt heerlijk om naar te kijken.echt een plaatje,ik kan me voorstellen dat je trots op hem bent.in een woord fanrastisch.