Jajaja… daar is ie dan… ons zo gewilde deel 3!!! Welkom!!!
Dit zijn al onze über tollste leden: (op alfabetische volgorde)

Maar wie zitten er nou werkelijk achter die namen?? Hierbij een kennismaking met onze actiefste leden: (wederom op alfabetische volgorde)

Achter deze Boktnaam zit Margriet. Margriet is 25 jaar en werkt als juf op een basisschool in Leiden. Haar hobby’s zijn: Foresters, tekenen, fotograveren en dwarsfluit spelen. Margriet is in aanraking gekomen met de New Forest Pony dankzij stal Angels Ditch, waar zijn vanaf 11 jarige leeftijd rond loopt. Sinds 3 jaar heeft Margriet een eigen New Forest Pony, namelijk Angels Ditch Rosalinde. Rosalinde is een 6 jarige ster merrie van 1.30 m hoog. De afstamming van Rosa is Brandy XIII x Oosterbroek Arthur. Doordat Rosa zo klein is en Margriet zo lang kan ze er zelf niet op rijden. Daarom heeft Rosalinde de nodige verzorgmeisjes. Eentje daarvan rijdt nu B dressuur en B springen met Rosa. Margriet wil Rosalinde uiteindelijk voor de kar beleren. Verder is Rosa nu drachtig van de New Forest hengst Eastermountain Diddly Do.
Bekijk hier de prinses van Margriet… ROSALINDE!!!

Achter deze Bokt naam zit Birgit verscholen. Birgit woont op een boerderij in Groningen met veel koeien en kalfjes en nog veel meer kuikens, wel 35000!! Ze hebben 2 pony’s: Joerie en Blacky. Joerie is een haflinger x fjord en Blacky is een New Forest Pony.
Blacky heet voluit Hétrijmi’s Black Pearl en is een merrie van 1.41 m hoog. Haar vader is Sulaatik’s Fireball en haar moeder is Wicked Jolly Maiden (vader van moeder is Oleander).
Birgit en Blacky rijden sinds augustus 2007 wedstrijden en zitten inmiddels in de L2. In juli 2008 zijn ze 3e geworden op de Groningse Kampioenschappen L1.
Ontmoet hier de lieve super merrie miepje… BLACKY!!!

Daphne is geboren op 22 februari 1992 en zit in 5 VWO. Ze heeft 3 paardjes, waarvan 2 New Forest Pony’s. Elshofs Reinout is een 4 jarige NF hengst. Zijn vader is Woodrow Carisbrook en zijn moeder is Elshofs Nanda. Daphne en Reinout zijn samen B springen en B dressuur. Flower Power is een 17 jarige NF ruin. Eigenlijk heet hij Klootwijkhoeve’s Arthur. Zijn vader is Briljant en zijn moeder is De Kockerse Saillant. Flower Power is Z springen en M1 dressuur. Donja is een 10 jarige merrie. Ze is L springen en M2 dressuur.
Bekijk hier het maatje van Daphne en de andere 2…. REINOUT, FLOWER POWER en DONJA!!!

Eva is 16 jaar en gaat MBO gezondheidszorg doen. Ze woont heerlijk rustig buitenaf in het dorpje Posterholt. Dat ligt in Midden Limburg. Ze hebben thuis 8 pony’s. Namelijk 6 Mini Shetlanders, 1 New Forest Pony “Arno”en 1 KWPN merrie “Zoë”. Arno heeft vroeger Z2 gelopen en samen met Eva is hij M1 dressuur geworden. Nu is hij met pensioen. Eva heeft heel veel van Arno geleerd. Nu maken ze zo nu en dan nog een lekker buitenritje.
Ontmoet het grote maatje van Eva… ARNO!!!

Lisa is 14 jaar en wordt op 25 december 15 jaar. Ze woont in het gehucht Eerbeek, dat ligt tussen Apeldoorn en Arnhem. Ze is dit jaar overgegaan naar HAVO 3. Ze houdt van shoppen, paardrijden, fotograferen, setjes, haar hond en uiteraard haar pony. Haar pony heet Jester. Ze is een merrie van 13 jaartjes jong. Ze is 1.48 m hoog. Jester heeft vroeger L springen geweest en M2 dressuur. Met Lisa is ze nu L2 dressuur.
Bekijk hier de pony met haar schattige look waar niemand boos op kan worden… JESTER!!!

Dit is Jetske. Jetske is jarig op 30 november en is een Bambi fan. Bambi is haar New Forest Pony. Hij is een ruin van 8 jaar. De vader van Bambi is Lorenzo. Samen zijn ze L1 dressuur, B springen en oefen SGW.
Ontmoet hier de mooie pony van onze blondine Jetske… BAMBI!!!

Deze bokker heet in het normale leven Jorine. Ze is 13 jaar en woont in Den Hoorn (Z-H) en zit in het tweede jaar van de havo/atheneum. Jorine brengt haar dagen door bij Falco en op de computer. Verder is ze gek van Goofy, haar hondje die helaas is overleden. Fotograveren doet ze ook graag. Jorine is heel blij met het nieuwe topic en hoopt dat ze dit keer wel het hele topic aanwezig zal zijn. Falco is een: “Vuilnisbak-die-in-het-stamboek-is-opgenomen-als-pony-met-de-meeste-rassen-in-zich”. Uiteraard zit daar ook New Forest in. Jorine en Falco rijden FNRS proeven. De proeven waar ze nu zijn, zijn vergelijkbaar met B dressuur.
Zie hier de pony die wel 10 kilo slobber op kan… FALCO!!!

Leeuwtje is in het echt Leonie. Ze is een blonde meid van 14 jaar en zit in 4 havo. Ze houdt van haar vriendlief en offcourse haar paardje. Haar paardje heet Jamai. Hij is een New Forest Pony ruin van 5 jaar. Zijn vader is Hoppenhofs Erwin. Leonie en Jamai rijden L1 dressuur en B springen.
Maak kennis met de altijd ondeugende… JAMAI!!!

Luca_ heet in het echt Luca Naus en ze is bijna 14 jaar. Haar hobby’s zijn chillen met vrienden, uitgaan, winkelen, foto’s maken en natuurlijk paardrijden. Haar verzorgpony heet Full Mountains Melissa. Uiteraard is Lis een New Forest Pony. Ze is een merrie van 14 jaar en is 1.53 m hoog. Haar vader is Monday’s Moscan en haar moeder is Lijsters Mirella.
Luca en Lis zijn nu samen L1 dressuur +5, L springen + 8 en B crossen + 6.
Kijk hier naar de dribbelkont en aansteller, maar ohh zo’n goede springer en crosser… MELISSA!!!

De echte naam van deze bokker is Melissa. Ze is 14 jaar en woont in Purmerend.
Melissa heeft 3 pony’s, namelijk: “Tara” een New Forest Pony van 6 jaar, “Talissa” een New Forest Pony van 1 jaar en “Tommy” een shetlander van 6 jaar.
Zie hier de 3 mooie pony’s van Melissa… TARA, TALISSA en TOMMY!!!

Dit is Natashja. Ze is 15 jaar en woont in een klein dorpje genaamd Beets. Natashja zit in 4 Havo. Natashja heeft een hele lieve New Forest Pony, namelijk Rossum’s Joy. Joy is een merrie van 14 jaar oud en is 1.47 m. hoog. De afstamming van Joy is Nieuwmoeds Antara x Monday’s Moscan. Joy houdt van springen en dressuur maar voornamelijk van appeltjes.
Maak kennis met de pony waar Natashja zoveel mogelijk bij is… JOY!!!

Neonlight is Maaike die undercover gaat. Ze is de oudste van het stel, maar nog wel heel jeugdig in doen en laten. Ze werkt al 10 jaar in de lithografische semi-conductor industrie. Daarnaast is ze paarden verslaafd en net zoals velen van ons Bokt verslaafd. Naast dat ze een heleboel Hackney’s uitbrengt voor anderen op wedstrijden, heeft ze zelf ook 2 pony’s. Neon Light is een 7 jarige merrie. Haar afstamming is Kantje’s Ronaldo x Sonny af Højmark x Sonny af Højmark. En nee dat is geen foutje. Ze is geen zuivere New Forest zoals je aan haar afstamming kan zien. Aan haar kleurtje kan je dat zelfs nog beter zien. Neon Light is nu drachtig van de New Forest hengst Verdi. Reedhill’s Devdan is een 3 jarige hengst. Zijn afstamming is Lamento III x Kantje’s Ronaldo x Sonny af Højmark. Hij is dus een zoon van Neon Light. Devdan is een goedgekeurde hengst bij het Nederlands Appaloosa Stamboek. Hij is de kampioen van de nieuwe jaargang en een 1ste premie.
Maak hier kennis met de grootste trots van onze moeder overste… NEON LIGHT en DEVDAN!!!

Sabien komt uit het pittoreske plaatsje Tuitjenhorn, wat ligt in Noord Holland. Ze is 16 jaar, heeft blond haar en groene ogen. Ze gaat naar 4 HAVO in Schagen. Ze heeft al bijna 2 jaar een mooie New Forest Pony, namelijk Oudeland’s Floris. Hij is een ruin van 6 jaar. De vader van Floris is Berkhof’s Higgledy Piggledy. Samen hebben ze nu L springen, L2 dressuur en B SGW.
Kijk hier naar de pony waarmee Sabien op dezelfde dag tegelijkertijd haar verjaardag viert… FLORIS!!!

Sanne is 13 jaar. Haar hobby’s zijn paardrijden, streetdance, tekenen en fotograferen.
Ze is een echte dierenliefhebber en hebben thuis 3 katten (Pepper, Presley en Spikey). Sanne heeft een 17 jarige merrie, Kyla. Kyla is een New Forest x Arabier. De vader van Kyla is Ralph. Samen rijden ze spring en dressuur concoursen.
Maak hier kennis met de werkwillige, lieve, actieve pony met veel tempo… KYLA!!!

Supertammy heet in het echt Elizabeth. Ze werkt op manege de Zandbooi in Westkapelle. Elizabeth is helemaal gek van Foresters (hoe kan het ook anders), Mc Dreamy, eierkoeken, tomatensoep, d’r maatje, hard werken, d’r fototoestel, haar kat en haar oorapparaatjes. Ze heeft een hekel aan mensen die liegen en de schijn ophouden. Ze zegt zelf dat ze erg veel twijfelt en de kat uit de boom kijkt, maar verder is ze wel aardig (gelooft ze zelf). Ze is in aanraking gekomen met Foresters dankzij stal Molenaar. Zelf heeft ze 3 New Forest Pony’s. Tammy is een stermerrie van 10 jaar. Haar afstamming is Willoway Thistle x Robijn. Tammy heeft een pittig karaktertje. Met haar hoopt Elizatbeth in de toekomst nog eens Z te worden. Allison is een 4 jarige merrie. Haar afstamming is Golden King x Willoway Thistle. Met Allison is Elizabeth B dressuur. Allison is een makkelijke, lieve en rustige pony.
Caitlin is een super lief merrie veulen. Haar afstamming is Molenaar’s Golden King x Willoway Thistle.
Ontmoet de 3 toppers van Elizabeth… TAMMY, ALLISON en CAITLIN!!!

Uukjeelover is de bokt naam van Remke. Remke is op haar 6e begonnen met paardrijden bij manege Koopman. Nu rijdt ze bij Stal te Bokkel. Daar huurde ze Pago, een lieve 10 jarige D ruin. Samen hebben zij in de klasse B gereden. Toen Remke stopte met het huren van Pago ging ze verder met Ukanho. Ukanho is een New Forest ruin. Zijn vader is Kantje’s Ronaldo en zijn moeder is Kanaalzicht’s Honey. Remke en Ukanho rijden samen L2 dressuur +13 en B springen + 6.
Hier heb je de pony met wie Remke binnenkort M1 gaat starten… UKANHO!!!

Winx heet in het echt Janinke. Janinke is 15 jaar en gaat naar 5 VWO. Haar pony is kortgeleden verkocht.

Achter deze Boktnaam gaat Chanel schuil. Chanel is 12 jaar en rijdt al 6 jaar. Sinds 10 maanden heeft ze een eigen pony, Bjorn. Bjorn is een zwarte New Forest Pony van 11 jaar.
Kijk hier naar de zwarte parel… BJORN!!!

Wij hebben ook een lijflied… namelijk:
Overal waar wij heen gaan,
Vragen de mensen,
Vragen de mensen,
Wie wij zijn,
Wie wij zijn,
En dan zingen wij,
En dan zingen wij,
Wij zijn hip, wij zijn coel, wij zijn de new forest boel!!

Wij zijn hip, wij zijn coel, wij zijn de new forest boel.

En als ze ons niet verstaan,
En als ze ons niet verstaan,
Dan zingen wij wat harder,
Dan zingen wij wat harder,
Vragen de mensen,
Vragen de mensen,
Wie wij zijn,
Wie wij zijn,
En dan zingen wij,
En dan zingen wij,
Sanne heeft bij ons prachtige lied een clubtenue ontworpen:
SanneKyla schreef:hier komt de foto:
Uiteraard hebben wij ook mega goeie quotes:
Liset_Diffie schreef:Voel me ver eert dat ik de topic heb mogen openen ( eerste bericht)
AngelsDitch schreef:Jaaaaaaaaa daaaaaaaaaaag.... nou kom ik dus niet meer....
Ik ben verdorie als tweede lid geworden van onze hippe topic deel 1, heb braaf mn foto's ingestuurd naar iedereen die er om vroeg en nou sta ik er niet eens tussen.
Sommigen waren boos dat ze niet in de beginpost stonden… vandaar dat AngelsDitch het topic 3 nu mag doen… en wat een werk… haha ze weet niet wat ze zich op haar hals heeft gehaald…
Dat wij leuk zijn weten we allang:
lis1993 schreef:deze topic is idd. leuk!![]()
xSannnn schreef:Heeeee, wat n leuk topic
Eva_Arno schreef:tuurlijk zijn wij leuk!!!
_BlackPearl_ schreef:New Forest Power!!!
Romytjuuh schreef:Ik vraag me af of ik mij bij jullie kan aansluiten.. Mijn eigen praat topic is geindigt in een ruzie
Euh… tuurlijk! Wij ruzieën nooit!
MonicaG schreef:*schaamschaam Ben alweer een tijdje niet hier geweest
Jetske_ schreef:schaam je diep!
Neonlight schreef:Kan iemand me even 70 pagina's updaten?Enige wat ik nu zie is een verliefde Tammy.
Tsja… als je niet altijd langs komt, mis je een hoop… verliefde stelletjes enzo.
Elkaar uitschelden kunnen we ook heeeuuul goed.
supertammy schreef:Pretbederver!
supertammy schreef:haha... ik had een heel ander woord getypt als banketstaaf! Ik bedacht me net dat ik het beter kon veranderen, omdat het niet zo netjes zou staan..... zie ik dat er banketstaaf staat!
Jetske_ schreef:nog meer leuke variaties: fiets oliebol poedersuiker stinkmodder prutsmuts
supertammy schreef:mutseflups!
Jester_ schreef:STOMMERD
Jorine_Falco schreef:En die arrogante kop van je
supertammy schreef:Maloot! Haha...
En er wordt ook heel wat af gemoord…
Eva_Arno schreef:mn ouders vermoorden me ook als ik met nieuwe dekjes aankom
Eva_Arno schreef:ik doe het alleen niet vanwege het feit dat mn ouders me dan onthoofden
Jetske_ schreef:112: joscaa op bokt wil der zus vermoorden!
Jester_ schreef:KABOEEEM DE BOMB LISA LEEEEFT NOG STEEDS.
Maar we maken het dan ook altijd wel weer goed…

En er ontstaan dan ook wel eens de nodige liefdes….
Jorine_Falco schreef:IK EN RUTH HEBBEN VERKERING
Hitime schreef:Daag verkering?
Jorine_Falco schreef:Daaaag verkering!
Jester_ schreef:OEEH, IK WORD HELEMAAL GEIL VAN JE LUCA!
Jester_ schreef:MAG K JE BERIJDEN IN MIJN PLAYBUNNYSET?
Luca__ schreef:!![]()
< = dikke plakkerige kwijl kus!
euhmmm???
Gelukkig brengt Elizabeth de boel weer tot rust…
supertammy schreef:Zeg kindertjes! Beetje op het taalgebruik hier letten hè?!
Het is hier geen 18+ topic!
Jetske is vol van haar crossen met Bambi… Niet iedereen deelt deze passie…
Jetske_ schreef:jaahonze eerste echte cross blooper
supertammy schreef:Oef, over die boomstam zou ik echt nooit durven springen!
Supertammy is een beetje een mietje… want zij weet niet dat:
Winx schreef:die deukt in als je erop komt
Sommigen hebben een beetje waanbeelden over hun sportprestaties…
Jester_ schreef:OHHH JAAA, TUURLIJK. FF 1.50 SPRINGEN, KUNNEN WE MAKKELIJK
Luca__ schreef:ZOEFF DAAR GAAT LISA, ONDER 1, DOOR 2, HOOO DAAR STOPT JESTER & VALT LISA MIDDENIN DE SLOOT![]()
Hoe eindigt ons topic 2 ??? Geloof niet helemaal zoals het hoort…
Joscaa schreef:Ja, ga es ff weg jullie! WIJ zijn toch aan het praten?
leeuwtje schreef:Lisaaa, ik mag je niet meerjij hebt mij en me paard gekwetst en dat komt nooit meer goed hoor
Luca__ schreef:En nu heb jij iedereen zo gepest dat Jorine en Leonie weg zijn en ik niemand meerom mee te praten!![]()
supertammy schreef:Ik ben er nog, maar wil niet meer met jullie praten.
Neonlight schreef:Jullie snappen toch wel dat als jullie te hard gaan en Margriet niet online is dat er even geen topic is?
AngelsDitch schreef:Voor straf kom ik gewoon een aantal dagen niet... haha... dat zal jullie leren
Luca__ schreef:Jullie zijn stom!
Wil je weten hoe dit afloopt??? Lees met ons mee in DEEL 3!!!!!!!!!!!!!!!