ik heb een verzorgpony met als vader Ralph! Ik was benieuwd of hier nog iemand anders op bokt een nakomeling heeft van Ralph!! Ik ben erg benieuwd

Xxx SanneKyla
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Italia schreef:Ik heb een Ralph gehad, maar die is drie maand geleden verkocht, ik heb nu een El Beauty in plaats van hem. Heb je foto's van die van jou?
X_spirit_X schreef:heey ik heb er ook 1 van ralph gehad die veel weg had van hem.
ze is helaas overleden maar als je een foto van haar wilt pm je maar
Italia schreef:Moeder Kalina zegt me niks? Wie is de vader van de moeder? Normaalgesproken zeg je vader x moedersvader en niet vader x moeder he
Italia schreef:Is dat een geregistreerde merrie? Kan geen nakomelingen van El Beauty vinden met de naam Kalina, was namelijk benieuwd of ze dan zoveel van haar moeder weg had aangezien ze van Ralph niet zoveel heeftWat rijd je eigenlijk met haar?
Italia schreef:Is dat een geregistreerde merrie? Kan geen nakomelingen van El Beauty vinden met de naam Kalina, was namelijk benieuwd of ze dan zoveel van haar moeder weg had aangezien ze van Ralph niet zoveel heeftWat rijd je eigenlijk met haar?
Lynn_Nikita schreef:in mn profiel, Nikita is van Ralph