Afstammelingen de lijster's Mirella.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Luca__

Berichten: 642
Geregistreerd: 14-10-07
Woonplaats: Venray

Afstammelingen de lijster's Mirella.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 19:54

Hallo allemaal Lachen
Bij ons op stal hebben we alleen maar newforester's staan die famillie van elkaar zijn. De eerste, en ook de oudste, en de moeder/ oma van alles en iedereen is Mirella.
Ze is een bruine new-forest merrie van ongeveer 1.42 m. Hiermee is dus onze stal begonnen. En ze is ook op wat oudere leeftijd gekocht. (inmiddels 27) Toen ze werd gekocht had ze al zeker 10 veulentjes ter wereld gebracht waarbij nu bij ons er ook weer 3 zijn bij gekomen.
Nu zou ik het super super super leuk vinden als iemand nog een dochter/zoon of andere familie van Mirella heeft. Ik zou hier heel graag de baas van alle pony's (Henk Volleberg.) mee willen verassen.
Dus als je er toevallig eentje hebt, of je weet iemand die een afstammeling van Mirella heeft heel graag reageeren! Lachen
Een foto zou natuurlijk helemaal super zijn!
Alvast hartelijk bedankt! Groetjes LUca. Doei!
Afbeelding
Dit is onze oude toetje die nu altijd met veel plezier nieuwe/jonge kinderen leerd paardrijden.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Re: Afstammelingen de lijster's Mirella.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 22:03


Luca__

Berichten: 642
Geregistreerd: 14-10-07
Woonplaats: Venray

Re: Afstammelingen de lijster's Mirella.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 22:46

Oke Knipoog Zal ik doen Lachen Hartstikke bedankt! En tot een keertje op wedstrijd! Knipoog

kayalover

Berichten: 63
Geregistreerd: 13-01-11
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 13:42

Ik heb je een email gestuurd. Wij hebben een nakomeling gehad van De Lijsters Mirella & Maribel, De Lijsters Marco genaamd (roepnaam Pasqual).

Geen idee waar hij nu zit, de eigenaren hebben hem verkocht omdat er 'geen klik' was en niet verteld waar hij nu is.

mila112
Berichten: 1
Geregistreerd: 27-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 20:09

Hoii ik lees dit nu, maar ik heb een pony die afstammeling is van de lijsters mirella. Vorig jaar gekocht! ik was aan het zoeken naar waar hij vandaan kwam en toen kwam ik hier op. In zijn paspoort staat ook dat hij van H. Volleberg is geweest! :)