Priory Firelight

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lante

Priory Firelight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 08:00

Mijn pony staat op dit moment in Frankrijk om gedekt te worden door deze in Engeland èn Frankrijk ggk. hengst. Ik weet dat er een aantal nakomelingen van hem naar Nederland zijn verkocht. Weet of heb je er één, dan natuurlijk graag even melden in dit topic! Knipoog

This_is_me

Re: Priory Firelight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 01:29

Ik heb geen nakomeling van hem op stal staan maar je paardje helemaal in Frankrijk ter dekking stellen. Dan moet het wel een heel bijzonder paardje zijn Haha!

CharlieVM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 19:10

This_is_me schreef:
Ik heb geen nakomeling van hem op stal staan maar je paardje helemaal in Frankrijk ter dekking stellen. Dan moet het wel een heel bijzonder paardje zijn Haha!

Is zeker een erg bijzonder paardje en hij fokt stuk voor stuk bijzondere veulens.

Yvonne, ik heb met de hemelvaart je pony ontmoet. Leuk diertje! Ben heel benieuwd naar het veulen wat je volgend jaar hebt lopen Haha!

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 11:53

O wat leuk, ja ben zelf ook erg benieuwd naar het veulen haha, moet eerst maar even drachtig (eerst hengstig) worden haha!