Nog meer N-F met als vader Beechwood Lucky Star?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkjuh

Nog meer N-F met als vader Beechwood Lucky Star?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 21:24

Hoi
Sinds kort ben ik in het bezit van een 15 jarige merrie met als vader Beechwood Lucky star, haar moeder is Forester Mareschka. Zelf heet de merrie Daydream's Marlette.

Zijn er nog meer mensen met nakomelingen van Beechwood Lucky Star?

Mijn merrie heeft trouwens atrose, komt dat vaker voor bij nakomelingen vaan Beechwood of Forester Mareschka?

Groetjes Marijke

GillyZidane

Re: Nog meer N-F met als vader Beechwood Lucky Star?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 22:42

Hoi Marijke.
ik heb jaren op de stal gereden waar Beechwood Lucky star gestaan heeft (helaas wel nadat hij overleden is) zijn 3kwartbroer Beechwood Sinbad staat daar nog steeds,
Starlet hier op bokt weet alles van Lucky, dus die kan je alles vertellen!

starlet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 07:23

Ik heb een kleindochter van Beechwood Lucky Star, haar naam is Wicked Pick Me Up (V: Major). Haar moeder is een dochter van Lucky, haar naam is Wicked Lucky Lady. Ik heb Lucky (zoals GillyZidane al zegt) Lucky vele jaren goed gekend. Ik heb heel lang op een dochter van hem gereden: Silvertown Starlet. Als je meer wilt weten over Lucky of foto's wilt ontvangen van hem, pb me dan !!! Ook over de familie aan moeder kant van je pony kan ik je meer vertellen....

Lanootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 12:13

Ik heb ook jaren gereden op een nakomeling van beechwood lucky star.
Helaas is hij op jonge leeftijd overleden.
Zijn naam was Silvertown's Starlight ( beechwood lucky star x queenswood solomon).
Vele jaren super veel lol met hem gehad, heel nederland doorgeweest voor wedstrijden, crosstrainingen, buitenritjes etc.
Het was een toppertje !

starlet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 21:41

Wat leuk dat jij ook op bokt bent !!!!! De merrie waar ik jaren op het gereden is de volle zus van Starlight, haar naam is Starlet. Dan heb jij hem tot de Z gereden ? of heb jij op hem gereden totdat hij is overleden ?

Lanootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 20:18

Ja Starlet weet ik ook nog wel hoor Lachen
Klopt ja, heb hem nog een aantal keer in het Z tussen de paarden gestart.
Hij was toen nog 6 en was allemaal best pittig, waren vrij snel door de M1 en M2 gevlogen.
Daarna ben ik gestopt en is Starlightje richting zijn eigen huis gegaan en lekker het land in gegaan. Iets daarna ben ik voor een aantal jaar als reisleidster naar het buitenland gegaan.
En toen was ie er ineens niet meer Boos!
Een klein meisje was toen weer begonnen met wedstrijdjes etc met hem voordat het afgelopen was.

Maar Starlet weet ik ook nog wel hoor, volgens mij ben ik je ook wel eens op keuringen etc tegen gekomen toch?

starlet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 22:21

JJAA !! Kirsten toch ???

Lanootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 22:10

jaaaaa...klopt helemaal !! Lachen

_starlet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 21:20

wat leuk om nog meer lucky stars te zien. ben wel benieuwd of je nog een foto hebt van silvertown's starlight?? ik heb nu namelijk silvertown's starlet. ze is nu drachtig van Polsbury pirelli. ik heb haar 1x in het M1 gestart (was 2x 1e maar net geen winst), en daarna is ze met zwangerschapsverlof gegaan, wat ze nu nog steeds is. voor recente foto's van starlet zie profiel.

Lanootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 12:37

Ik heb wel fotos nog van starlight ja, maar zou nie weten hoe ik ze hier kan plaatsen.

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 10:52

De merrie die ik heb is in het verleden, toen de hengst nog leefde (JOH *LOL* ), eens gedekt door hem en daar is een prachtigmooi merrieveulen uitgekomen, Perdy Star genaamd Haha!

Heb nog wel ergens foto's van de hengst & van het veulen mocht je het leuk vinden.