hooi zijn hier nog mensen die een afstammeling hebben van de hengst: Duke's forest oberon?mijn verzorgpaard heeft dit diertje als vader.. ben wel benieuwd! xxx sanne
Mijn C pony die 3 jaar geleden is verkocht was een kantjes Ronsalo x Duke's Forest Oberon. Ik reed er L2 dressuur mee en M springen. Pony kon fijn springen, maar oversprong zich hierdoor heel vaak en was snel het vertrouwen kwijt. Wat was ik daar nog mug.
wat een leuk paardje om te zien... heeft idd wel wat weg van fairrie...foto'sstaan er ook nog een paar in mn profiel geloof ik
heb dit topic nog nooit gezien Ik heb een merrie: Duke's forest oberonXKantjes RonaldoIk zal binnekort foto's plaatsen;)
ik heb een merrie met deze vader en als moeder betsie en ik rijdt m2 met haar en ze is nu 18 jaar ik kan alleen geen foto erbij doen jammer
Ik heb ook een een Forester met als vader Duke's Forest Oberon!Ze is 8 jaar, 1.46 m. en M1 dressuur, M springen en (bijna) M SGW.Foto:http://foto.evenementenfoto.com/maarsbe ... 80_std.jpg
Wij hebben een duke's forest oberon x vernons vineyard.7 jaarzeer moeilijk te rijden, neemt veel te veel initiatief
Mijn Oberon was ook zeer moeilijk te rijden!wel een heel fijn beestje in de omgang, maar met rijden en vooral met springen erg moeilijk!
Haai,ik reed op ralph (esther x duke's forest oberon)hij was zo lief!helaas hebben we hem in moeten laten slapen in 2009want hij had kanker..