Ben er vorig jaar ook geweest was echt super gezellig hadden alleen echt super slecht weer, iedereen chagerijnig maar Patrick kreeg iedereen weer vrolijk met zn vrolijk gedoe :D Was echt super, vandaar dat ik 2 weken ga
Ik ben net terug! Weer op Pippi gereden. Waar reden jullie vorig jaar op? Er zijn er wel een deel weg en nieuwe voor in de plaats gekomen. Het was echt super! Er was ook een andere gids, Karel.
haha mooi, kon dr alleen niet op rijden, kwil knol waar je neit zo bij op hoeft te letten alsk op trektocht ga.. dus JJ was perfect Pipi klikte niet bij mij
Ik had de eerste week Mystic en de tweede week Jezabel en het was super! www.DomaineDuMenil2008.piczo.com daar staan de foto's van 10 t/m 15 augustus, 3t/m 8 augustus heb ik zelf geen fotos gemaakt, en aangezien iemand fotos had gemaakt en belooft had ze naar me te sturen en dat weigert houd het op. Hoe was het bij jullie?
Gezien dit nu meer een topic aan het worden is met verhalen over hoe het is geweest en dit niet meer op een informatief forum past verplaats ik dit topic naar de MHK
BRT-->MHK
Meraki
Geplaatst: 06-03-09 18:15
Nou.. dan schop ik dit topic weer nieuw leven in!
Ik ga deze zomer, vanaf 5 juli tot 28 augustus begeleiden bij Domaine du Menil ik ben écht vet benieuwd naar wie er nog meer van bokt komen helpen of op vakantie gaan enzo