Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
danneke80 schreef:Ben ik dan de enige die bellen juist irritant vind?
Eigenlijk rijd ik altijd al aan de kant dus kunnen mensen er gewoon langs fietsen. Ik zorg zelf wel altijd dat ik zodra het kan weer van het fietspad af ben. De fietsers hier in de buurt zeuren er toch vaak al over als ik een ieniemini stukje over het fietspad rijd omdat er even geen ruiterpad of berm is.
j0mMy schreef:Wat ik me wel afvraag.. Hoe zou je het liefst door een scooter gepasseerd worden?
Ik zag eens een paard voor me op het fietspad en toen wist ik eigenlijk niet goed wat ik moest doen (dat was een verplicht brom- fietspad).. Ik ben toen toch maar even de weg op gegaan en zo gepasseerd. Ik denk dat als ik had getoeterd dat het paard was geschrokken en dat wilde ik ook niet. Terwijl (volgens de wet!) eigenlijk het paard over de weg zou moeten en ik over het fietspad.. Al zou ik dat ook nooit doen, zeker hier in de buurt dan zou ik met m'n paard over de provinciale weg moeten
Miss_Montana schreef:Een fietser moet gewoon kunnen passeren zonder daar iets voor te hoeven doen! Wij als ruiter moeten ervoor zorgen dat onze paarden eraan gewend zijn. We kunnen nl moeilijk met een bord op onze rug gaan rijden met de tekst: 'gelieve eerst bellen voor passeren'. Daarnaast is het naar mijn mening aan mij de taak om mijn paard op dat soort dingen voor te bereiden. En is mijn paard nog niet gewend aan fietsers is het aan mij om haar daaraan gewend te laten raken.