Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sinESappel schreef:Misschien moet je eens informeren op landgoed Svarava in Tsjechie. Er worden niet echt kampen georganiseerd, maar wel ruitervakanties tegen acceptabele prijzen.. Wellicht is daar iets te regelen? De website is http://www.svarava.nl
Veel succes met je zoektocht!
sofire schreef:Oké, als ik het zo zie kan ik via bokt zelfs wel een groepje bij elkaar krijgenIk ben dus ook niet de enige met de vraag.. Het liefst zou ik in het buitenland zitten, dan is het meer een vakantie, en ook het liefst een week ofzo. Maar een weekend lijkt me ook leuk. En Hannanas, wat bedoel je? Vraag je nu of mensen met je meegaan? Heb je dan iets gevonden? Ik begrijp het niet helemaal vrees ik..
sinESappel schreef:Ja, dat snap ikBenzine hangt er maar net vanaf hoe zuinig je auto is natuurlijk. Bovendien kan ik me voorstellen dat je met meerdere in 1 auto gaat en dus bovendien de benzinekosten deelt, daar wordt 't al een stuk voordeliger van....
sofire schreef:Het is logisch om een week te gaan als je naar het buitenland wil. Wat is niet te duur? Je bent minimaal 400 euro kwijt voor een week (volpension), en dan moet je dus denken aan Polen. Ga je naar een ander land, dan gaat de prijs al richting de minimaal 600 euro. Daar komt dan ook nog zeker 200 euro benzine bij (waarschijnlijk gedeeld door 2 omdat je niet in je eentje gaat). Dus echt goedkoop is het niet.Ah weer wat te reageren.. Ik zou het liefst ook wel een week weg zijn, een weekend vind ik zo kort! En dan ook het liefst naar het buitenland ja, andere omgevingen zien. En niet te duur, en met studenten. Heel wat eisen dus, en ik vrees dat het moeilijk wordt.