Paardrijvakantie voor studenten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sofire

Paardrijvakantie voor studenten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 17:04

Hoi,

Ik ben student, en het lijkt me ontzettend leuk om met andere leeftijdsgenoten (ik ben 19) iets van een paardenvakantie te vieren. Weet iemand of dat bestaat? Een soort 'ponykamp' voor studenten of iets dergelijks? Een paardentrektocht lijkt me supergaaf, maar ik vrees dat ik dan al snel bij 30/40-jarige terecht kom. Iemand idee?

Farah_

Re: Paardrijvakantie voor studenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:45

Hoi Sofire,
Misschien moet je eens informeren op landgoed Svarava in Tsjechie. Er worden niet echt kampen georganiseerd, maar wel ruitervakanties tegen acceptabele prijzen.. Wellicht is daar iets te regelen? De website is www.svarava.nl
Veel succes met je zoektocht!

mirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 21:27

In drenthe organiseer ik een 18 + trektocht. Bericht me maar als je meer wilt weten.

sofire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-08 12:03

Ah, dat zijn al leuke plannen! Inderdaad, sinESappel, ik heb natuurlijk ook niet een enorm budget!

genghiskhan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 12:05

Ik weet niet of je een WO student bent?
Anders zou je is kunnen kijken of de studentenvereniging in jouw stad iets dergelijks organiseerd.
Mijn oude studentenvereniging http://www.asrhors.nl/ deed dat iig wel

sofire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-08 14:45

Aha, dat is de subverenging van het ASC, als ik het goed heb begrepen? Ja, ik studeer in Leiden en daar hebben ze wel Carroussel (van Minerva), maar die organiseert -volgens mij- geen vakanties..

genghiskhan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 22:36

klopt inderdaad een sub. Maar dat is maar betrekkelijk hoor Knipoog Meer knorren dan ASC leden Haha!