ruitervakantie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Klikoo

ruitervakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 20:58

Hallo,

een vriendin en ik willen in de zomervakantie graag een (mid-)week met de paarden op vakantie.
de bedoeling is dan dat we naar een huisje gaan waar de paarden er bij staan en waar ze buiten en binnen kunnen, met mooie uitrij mogelijkheden en het liefst ook een bak.
we zitten al wat rond te kijken, maar ik dacht misschien zijn er wel mensen op bokt die dit al hebben gedaan en die daar 'de perfecte' plek voor weten Lachen
Ik ben benieuwd Lachen

Groetjes Robin Lachen

Silence

Re: ruitervakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 21:03

Ik ben afgelopen zomer voor het eerst op vakantie geweest met Silence naar Camping Boszicht in Laag Soeren (Veluwe).
Dat was echt zo ontzettend goed. Dit jaar gaan we weer. Go jij! Go jij!
Helemaal niks op aan te merken. Verschillende mogelijkheden voor je paardje, maar ook voor jezelf qua overnachten.

http://www.campingboszicht.nl

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 10:34

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 11:35

Kijk eens op onze website www.peelhoven.nl
Wij hebben een leuk vakantiehuis, 3 ha. weide voor de deur, een buitenbak en volop uitrijmogelijkheden.

pegasa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:38

Zijn er ook leuke plaatsen in België?

Stara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 13:24

Beste Robin. Je bent van harte welkom in Oost-Groningen (Westerwolde). Nog een onbekend gebied, met ongerepte natuur, vriendelijke mensen. Oerbossen, meanderende riviertjes, kleine dorpjes en veldweggetjes. Sinds kort is hier ruim 400 km aan ruiter- en menroute in kaart gebracht. De routes sluiten aan op de Drentse routes en het Duitse routenetwerk. Bij 26 ondernemers aan deze routes ben je van harte welkom met paarden. Zij bieden van Bed & Breakfast tot hotel overnachting, camping of pleisterplaats. Kijk voor meer info op http://www.sprongoverhetveen.nl

Hoeve Ansalo ligt net boven Emmen. Wij bieden b&b, hebben een verlichte buitenbak en geven les op een Natural Horsemenship manier. Verder verzorgen we trektochten door het mooie Westerwolde en laten we je alle mooie plekjes zien.

Tot ziens in Westerwolde.........
http://hoeveansalo.spaces.live.com/

X_spirit_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 15:35

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 15:39

henriëtte hoeve in wolfheze...lekker de veluwe op...en alle gemakken....
Super aardige mensen....slaapkamer deur open en je kunt de paarden al zien....

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-08 20:09

Libiris schreef:
'

hebben die mensen misschien ook ene site?

Anniick

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 16:10

over deze vraag is er ook een ander topic op bokt, weet de link even niet. ik raad de lourenshoeve in den ham aan.

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 16:28

avdamme

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 16:48

Bij ons in Zeeuws-Vlaanderen op "Het Platte Putje" hebben we een mini-camping en 2 appartementen. Ook zijn er 4 paardenboxen en een weide. Je kunt vanaf ons heerlijk naar het strand rijden of gewoon door de Zeeuwse polders. Kijk maar ééns op http://www.hetplatteputje.nl (alleen in IE te bekijken) en wie weet zien we elkaar eens.

vazal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 13:45

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 13:50

http://www.schutteshof.nl/

Hier ben ik vorig jaar geweest met onze trektocht. We vonden t daar zo leuk en onze trektocht beviel zo goed dat we er nog een dag hebben aangeplakt (langer kon niet in verband met werk van 1 van de mensen) en zijn de hier weer terug gegaan. Het is er erg gezellig. Een leuk knus bed and breafast-je. De eigenaar is ook echt super aaridg. Hij regelt zo alles voor je. En t ontbijt was ook zeer lekker (niet geheel van belang maar toch) Dit was onze leukste overnachting en ook zeker de goedkoopste.

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 23:32

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 09:37

Libiris schreef:

Dan moet je daar later nog eens terug gaan. Ik weet uit betrouwbare bron (de eigenaar) de ze enkele blokhutten willen gaan bouwen. Dat zal waarschijnlijk eind dit jaar/begin volgend jaar zijn; als ze toestemming krijgen van de gemeente. De binnenbak wordt nu gebouwd.

save

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 22:40

camping caitwickerzand op de veluwe! leuke kleien blokhutten, groepsaccomodatie of je tentje! bak (niet al te groot) maar super uitrij mogelijkheden!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 09:36

ronald1960

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 13:10

Giorgio_x schreef:
Hallo,

een vriendin en ik willen in de zomervakantie graag een (mid-)week met de paarden op vakantie.
de bedoeling is dan dat we naar een huisje gaan waar de paarden er bij staan en waar ze buiten en binnen kunnen, met mooie uitrij mogelijkheden en het liefst ook een bak.
we zitten al wat rond te kijken, maar ik dacht misschien zijn er wel mensen op bokt die dit al hebben gedaan en die daar 'de perfecte' plek voor weten Lachen
Ik ben benieuwd Lachen

Groetjes Robin Lachen

hallo robin,

ik heb misschien een idee voor je,

wij gaan in mei emigreren naar de Eifel in duitsland. daar hebben wij een huis met 4.5 ha land waar je paard lekker kan uitrusten van de rit die je die dag hebt gemaakt.
wij hebben wat appartemeneten erbij die tegen een redelijke prijs te huur zijn voor een midweek.
De uitrij mogelijkheden zijn onbegrenst, ons land ligt gelegen aan het belgische staatsbos. een bak hebben wij niet evenals een stal. Maar wie heeft daar in de zomer behoefte aan.
wil je meer weten bel 06 555 15 312 of mail even.

ronald en Gerdine Snijder.