Ruitercentrum Sonnenberg/Oosterbeek iemand ervaring mee?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

0maris0

Ruitercentrum Sonnenberg/Oosterbeek iemand ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 11:03

Hallo,
Ik vroeg me af wie er mischien meer van ruitercentrum Sonnenberg afweet.
Zoals kan je je paard er voor een weekend stallen?!
Is het een manege of een pensionstal?

Waratje

Re: Ruitercentrum Sonnenberg/Oosterbeek iemand ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 16:11

Ik ben er jaren geleden eens geweest, toen was het een super-de-luxe manege met ook pensionstalling en een restaurant in plaats van een kantine. In de stalgangen lag geen enkel strootje of ander vuiltje, als je de bak verliet moest je de hoeven uitkrabben voor je naar de stal mocht lopen met je paard. Ik zou daar dus nooit een paard willen stallen. Paarden stonden trouwens in de box wel kniediep in het stro. Maar veel te steriel.
Of je er voor een weekend terecht kunt heb ik geen idee van, moet je gewoon even bellen. Maar ik zou zelf een ander adresje zoeken, die zijn er genoeg in de regio.

valdezz

Re: Ruitercentrum Sonnenberg/Oosterbeek iemand ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 10:37

ik heb er jarenlang gestaan ... het is er helemaal super, laat je niet misleiden doordat je hoeven moet krabben (dat moet je toch voor je paard dus waarom niet als je de stal of rijbak verlaat) en zo schoon zijn de vloeren ook echt niet altijd. het is er vooral heel erg fijn rijden (trainen EN buitenrijden) je steekt zo de straat over het bos in, de paarden worden goed verzorgd, de lessen zijn enorm goed en worden door piet tijssen gegeven. het is GEEN manege maar een pensionstal, logeren kan je in de buurt op een camping (low budget) of van der valk of in de "oude herberg" aan het einde van de straat (=loopafstand)