Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
? 

B10 schreef:Hai!
Als je bij de camping Het Grote Bos parkeert aan de Hydeparklaan in Doorn ben je gelijk in een prachtig stukje bos met uitrijmogelijkheden richting Austerlitz/Zeist of richting Doorn/Leersum,je kunt alle kanten op.
Er staan wel vaker trailers en je hoeft geen wegen meer over te steken.
Zelf begeleid ik mensen met mijn paarden of eigen paarden over mooie paden op de Utrechtse Heuvelrug,en als mensen met hun eigen paarden komen laat ik ze dan ook op die plek hun trailer neerzetten,ideaal!!
Kijk maar eens voor foto's op http://www.bosrit.isdezevanjouw.nl
Succes!!
Groetjes Bettine
Krista schreef:ALs je in Amerongen wilt parkeren, dan wel of vroeg of op een dag dat iedereen aan het werk is.... Ik was volledig klemgezet door leuke dagtoeristen, die even vergaten dat er een klep open moet kunnen en dat je ook wellicht met je auto weg wilt rijden. Dat was niet echt een succes dus...
Overigens was het daar wel mooi rijden!
. Gelukkig verplaatse ze haar auto. Antheman schreef:B10 schreef:Hai!
Als je bij de camping Het Grote Bos parkeert aan de Hydeparklaan in Doorn ben je gelijk in een prachtig stukje bos met uitrijmogelijkheden richting Austerlitz/Zeist of richting Doorn/Leersum,je kunt alle kanten op.
Er staan wel vaker trailers en je hoeft geen wegen meer over te steken.
Zelf begeleid ik mensen met mijn paarden of eigen paarden over mooie paden op de Utrechtse Heuvelrug,en als mensen met hun eigen paarden komen laat ik ze dan ook op die plek hun trailer neerzetten,ideaal!!
Kijk maar eens voor foto's op http://www.bosrit.isdezevanjouw.nl
Succes!!
Groetjes Bettine
ALs je dit doet, ben je in een uur klaar als je geen wegen over wilt steken.

Antheman schreef:En als je hier parkeert, wil ik wel een keertje met je meerijden om je de weg te wijzen in het bos, mijn paard staat daar vlak bij!Wat wel een goede optie is, om naar Leersum te rijden. Daar ga je naar t kantoor van SBB (aan de drukke N226) . Hier kun je goed parkeren. Wel even opletten waar je dan het ruiterpad neemt. Het handigst is om terug naar de weg te gaan, dan zie je het ruiterpad al paralel lopen met de weg (N226). Het staat niet op je kaart, maar je kunt bijv om het die vennen heen, (het Leersumse veld) Dat is zo prachtig om te rijden! Das 1 van mijn favo routes.
__Suzanne__ schreef:In Austerlitz en zo (de hele Treek (zo heet het bosgebied)) heb je penningen nodig om het bos in te mogen. Die heb je rond Leersum/Amerongen niet nodig!
Antheman schreef:Ok, ik dacht dat het bos bij Austerlitz daar bij hoorde__Suzanne__ schreef:In Austerlitz en zo (de hele Treek (zo heet het bosgebied)) heb je penningen nodig om het bos in te mogen. Die heb je rond Leersum/Amerongen niet nodig!
Nee, dat is niet waar. Voor Den Treek heb je penningen nodig. Voor Austerlitz heb je die niet nodig.
__Suzanne__ schreef:In Austerlitz en zo (de hele Treek (zo heet het bosgebied)) heb je penningen nodig om het bos in te mogen. Die heb je rond Leersum/Amerongen niet nodig!
Citaat:Nee, dat is niet waar. Voor Den Treek heb je penningen nodig. Voor Austerlitz heb je die niet nodig.
Citaat:Ok, ik dacht dat het bos bij Austerlitz daar bij hoorde