Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat is het meest mooie dat er bestaat
Geen stomme ruiterpaden waar je op moet blijven en je hebt alleen totale rust om je heen. Als je bij mij in de buurt woont kunnen we samen wel eens gaan rijden als je dat wil!
Wij hebben er sinds 8 jaar een vakantiehuisje waar we iedere 2 weken een weekend zijn. Dan werk ik daar op een manege waar ik gewoon een paard mag pakken en lekker het bos in kan gaan. Wij gaan trouwens mss ook over een paar jaar emigreren daar naartoe.
)
Dat is in de omgeving Vielsalm, Baraque de Fraiture. Miss_Montana schreef:Leuke omgeving Spa, ik ben echt jaloers dat jij binnenkort al gaat hoor! Wij gaan pas als ik mijn studie heb afgerond, dan kunnen we pas kijken of we het kunnen verwezenlijken. Wist trouwens niet dat Ville au bois ook bestond, ons huis is vlakbij een Ville DU boisDat is in de omgeving Vielsalm, Baraque de Fraiture.
Neem je een eigen paard mee of niet? Voor als je geen eigen paard hebt: Ga niet bij Manege Transvaal in Spa rijden, ik heb er van de zomer een buitenrit gemaakt en het was verschrikkelijk. Slecht verzorgde paarden, slecht tuig wat niet paste en heel nare begeleiding. Dus dat is echt geen aanrader
Fjorden genoeg daar waar 'k werk... Er staan er voor de moment 8 waarvan er 5 gereden kunnen worden
De andere zijn nog te jong (twee tweejarigen en een jaarling)
dit is in de buurt van vielsalm, heel mooi daar!
Menino schreef:Wauw,
Ik ben daar 2x op ruiterkamp geweest, ik kan nu even niet op de naam komen van de manege... Maar het lag vlakbij harzé
Echt super, ik heb daar oa een Trektocht gemaakt,
En dat was echt super, tjee, eigenlijk ben ik best jaloers op je